SpEric schreef:Wat heeft het voor nut om een tijdrit, of sprint ( baan) frame te maken van 700 gram ?
SQ6 = een project, waarbij het doel is om een frame te maken van onder de 700 gram, max 700 gram voor een 54 ( met lak ) op basis vd R3.
Er is nu een frame van 650 gram, met dezelfde eigenschappen als de R3, gewicht is voor 56, met lak. Thor Hushovd heeft dit frame al tot in de treure getest.
Het is nog niet klaar omdat ze bij Cervélo nog niet helemaal tevreden zijn. Dus het zijn nu nog alleen prototypes. 2 stuks dacht ik.
Volgens mij komt er binnen enkele dagen het e.a. op de site van Cervélo te staan hierover.
Cervélo
Wat een voorrecht moet het zijn om iedere keer dat soort materiaal aangedragen te krijgen om er mee te 'spelen'. Die blik van Thor Hushovd is net die van een klein kind als hij dat frame vast heeft, mooi om te zien.
Zelf hoop ik ook ooit een mooie Cervelo te bezitten, alleen zal die wel een prijsklasse lager zitten.
Zelf hoop ik ook ooit een mooie Cervelo te bezitten, alleen zal die wel een prijsklasse lager zitten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Prijs staat aan het eind van het filmpje. € 8.000 inderdaad. Als je het mij vraagt gekkenwerk.
edit: danny was me al voor
edit: danny was me al voor
-
- Forum-lid
wie wilt er nu 8000 euro neerleggen voor een frame ? Oke, ze zullen in de rij staan.
danny1407 schreef:Ik denk dat deze frames straks gewoon in de garage bij wat Saoudi's staan.
Naast de F40's, McLarens, Zonda's en 959's.
Even een side step Off Topic dan.
Nee, die Olieboeren hebben alwat anders staan
Over lelijk gesproken! Leuk voor een Forumritje.
[img=http://antoniofarinha.com/blog/wp-conte ... bike-1.jpg]
The Aurumania "Gold Bike Crystal Edition" is hand built, plated with 24 carat gold and hand-adorned with more than 600 Swarovski crystals. This limited edition of only 10 bikes also features hand-sewn chocolate brown leather handlebars and a moulded Brooks leather saddle. The price: only 80.000! And you get free delivery anywhere in the world. Quite a bargain, eh?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock