Heb je enig idee of deze vergelijkbaar zijn qua pasvorm aan de Specialized Road Pro?havana schreef:- Northwave Extreme Tech Plus wit mt 44
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Een full carbon clincher wielset via Dforce Wheels te België. Moet ze nog even nawegen, maar gewicht zou onder de 1.500 gram moeten liggen. Sorry voor de crappy phonepica. In het Colnago draadje zal ik wel eens betere foto's plaatsen:
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Time Xpresso 4 pedaaltjes.
Ik moest toch nieuwe schoenplaatjes en daarom maar besloten om eens voor iets anders te gaan. Die losse float is echt geweldig en het in en uitklikken gaat echt veel makkelijker dan bij Shimano en Look. Ook het gewicht scheelt ruim een ons met mijn PD R540 pedalen. Nu maar hopen dat ze een beetje heel blijven.
Ik moest toch nieuwe schoenplaatjes en daarom maar besloten om eens voor iets anders te gaan. Die losse float is echt geweldig en het in en uitklikken gaat echt veel makkelijker dan bij Shimano en Look. Ook het gewicht scheelt ruim een ons met mijn PD R540 pedalen. Nu maar hopen dat ze een beetje heel blijven.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Campagnolo scirocco wielset. Omdat ze er gewoon erg mooi uit zien
Maak joe woar
Montage standaard: simpel ding, maar voldoet voor datgene wat ik sleutel aan de fiets. En voor de +/- 40 euro kan ik me geen buil vallen.
Tijdens het schoonmaken brak plotseling de veer van mn achterrem
Gelukkig niet in een afdaling....
Gelijk maar nieuwe gekocht
Gelukkig niet in een afdaling....
Gelijk maar nieuwe gekocht
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Zit er een gewone steun bij of een outfront versie?tjerk1121 schreef:Een Garmin Edge 810, de aanbieding bij Correct was te mooi (en dit keer wel waar )
Het plaatje in m'n folder laat een outfront zien, maar ik betwijfel of dat ook daadwerkelijk het geval is...
Ook maar een Garmin 810 performance bundel
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Als het goed is zitten ze beiden in de verpakking van de 810.Juppehup schreef:Zit er een gewone steun bij of een outfront versie?tjerk1121 schreef:Een Garmin Edge 810
Het plaatje in m'n folder laat een outfront zien, maar ik betwijfel of dat ook daadwerkelijk het geval is...