Canyon
-
- Forum-lid
Nee , helaas niet.Dit komt omdat de mat rode niet op de beurs staat (alleen tijdens de pers dag).Dus weinig foto's.
Als je dit soort bedragen uitgeeft zal ik lekker naar Bikemotion of naar Koblenz gaan.Zelf het laatste ook gedaan om toch even te passen op de verschillende maten.
Mijn doel voor 2015: een Ultimate SLX frameset in Jet Silver.
Als je dit soort bedragen uitgeeft zal ik lekker naar Bikemotion of naar Koblenz gaan.Zelf het laatste ook gedaan om toch even te passen op de verschillende maten.
Ok , niet erg
Ja koblenz bezoeken staat op de agenda , deed ik 2jr geleden ook en bracht ineens mijn aeroad mee in de koffer
Mijn ultimate heb ik dan laten bedelen door de post, ging ook goed
Vandaag gebeld, maar niet thuis wegens de beurs
Hopelijk heeft Canyon zich vergist met hun levertijden
De Aeroad CF SLX 9.0 SL heeft als enige aeroad in mijn maat L een levertijd van.......Maart !!
Terwijl de andere allemaal rond oktober-november geleverd worden
Hoe kan dit nu ? De wielen , de groep en de kleur .....alles is bij andere configs te krijg
Huh
Zou wel eens een reden kunnen zijn om de mechanische dura-ace te kiezen
Ja koblenz bezoeken staat op de agenda , deed ik 2jr geleden ook en bracht ineens mijn aeroad mee in de koffer
Mijn ultimate heb ik dan laten bedelen door de post, ging ook goed
Vandaag gebeld, maar niet thuis wegens de beurs
Hopelijk heeft Canyon zich vergist met hun levertijden
De Aeroad CF SLX 9.0 SL heeft als enige aeroad in mijn maat L een levertijd van.......Maart !!
Terwijl de andere allemaal rond oktober-november geleverd worden
Hoe kan dit nu ? De wielen , de groep en de kleur .....alles is bij andere configs te krijg
Huh
Zou wel eens een reden kunnen zijn om de mechanische dura-ace te kiezen
Sworks Venge
Volgens mij is deze niet als frameset te verkrijgen... Alleen als complete fietsrene-koga schreef:Nee , helaas niet.Dit komt omdat de mat rode niet op de beurs staat (alleen tijdens de pers dag).Dus weinig foto's.
-
- Forum-lid
De pagina van canyon is nog lang niet actueel in vergelijking met de uitgegeven catalogus van 2015.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
toch wel jammer inderdaad, lijkt geen een versie meer met record/chorus te zijn in 2015.brekson schreef:en geen campagnolo meer
Wat nu met mijn reservewielen ?
alleen athena.