Re: Pinarello
Geplaatst: 07 feb 2017 19:26
Zijn zeker vette fietsen, vind wel jammer genoeg de kleuren wat minder de laatste jaren.TL@ schreef:Ik vind het een vette fiets, ooit doe ik mezelf nog eens een Pina cadeau
Zijn zeker vette fietsen, vind wel jammer genoeg de kleuren wat minder de laatste jaren.TL@ schreef:Ik vind het een vette fiets, ooit doe ik mezelf nog eens een Pina cadeau
Ach, Celeste is toch je nieuwe liefde?daniel1975 schreef:Die 4kante buis zag ik gister pas. Nog lelijker dan gedacht.Jaap Telder schreef:Je valt wel héél vaak in deze herhaling...je boodschap is helder Pina is van het padje.daniel1975 schreef:Bleeegh, Pina is echt van het padje imho.
.
Ik baal er gewoon van dat 'mijn' merk een compleet andere middleoftheroad weg is ingeslagen.
Als je vanaf je 15e toch wel een serieuze 'liefde' hebt ontwikkeld voor de onderscheidende details, kleuren, vormen, etc dan is het erg jammer dat dat nu voorbij is.
Mooie fiets, maar dat is toch geen BOB? Die BOB had echt alles zwart en staat in 2017 niet meer in het gamma. Dit is meer een GOB. Vind ik trouwens mooier dan een BOB
Omdat 12Go de garantie afschuift en niet zelf de verantwoordelijkheid neemt, ondanks dat je als bedrijf verantwoordelijk bent voor deze zaken. Je gaat geen overeenkomst aan met de fabrikant maar met de winkel. Deze winkel moet jou als klant dan ook binnen de garantietermijn een oplossing bieden. Eventuele claims tussen de winkel en de fabrikant moeten niet verlopen via die klant. En dat doet 12Go wel. Zij stellen zich in deze zaken als tussenpersoon op en bieden zelfs garantieoplossingen die je als klant zelf moet gaan betalen. Bij een frame als de Pinarello Dogma een absolute misser.barneveldh schreef:Ik heb eind 2014 Dogma F8 aangeschaft bij 12GO. Destijds erg goed geholpen.
Recent ontdekte ik twee gaatjes in de zitbuis van mn inmiddels 2,5 jaar oude frame. Direct teruggegaan. In 3 wkn tijd is garantieclaim ingediend en afgehandeld met Pinarello en heb ik een nieuw F8 2016 frame ontvangen.
Kan geen reden bedenken waarom je een Pinarello niet bij 12GO zou kopen.
Vreemde reactie, hij heeft toch een nieuw frame gekregen van 12GO. Logisch dat dat dan via Pinarello moet, met wie anders...redalert schreef:Omdat 12Go de garantie afschuift en niet zelf de verantwoordelijkheid neemt, ondanks dat je als bedrijf verantwoordelijk bent voor deze zaken. Je gaat geen overeenkomst aan met de fabrikant maar met de winkel. Deze winkel moet jou als klant dan ook binnen de garantietermijn een oplossing bieden. Eventuele claims tussen de winkel en de fabrikant moeten niet verlopen via die klant. En dat doet 12Go wel. Zij stellen zich in deze zaken als tussenpersoon op en bieden zelfs garantieoplossingen die je als klant zelf moet gaan betalen. Bij een frame als de Pinarello Dogma een absolute misser.barneveldh schreef:Ik heb eind 2014 Dogma F8 aangeschaft bij 12GO. Destijds erg goed geholpen.
Recent ontdekte ik twee gaatjes in de zitbuis van mn inmiddels 2,5 jaar oude frame. Direct teruggegaan. In 3 wkn tijd is garantieclaim ingediend en afgehandeld met Pinarello en heb ik een nieuw F8 2016 frame ontvangen.
Kan geen reden bedenken waarom je een Pinarello niet bij 12GO zou kopen.