foto van je fiets
vorige week besloten om de fiets van m'n zus uit de schuur te halen. die stond er al bijna 20 jaar en ze heeft er 5 keer op gereden. een Multicycle, iedereen vond het toen een fantastische fiets. verlichting op batterijen, adapter erbij gehad, schijfremmen, mooi ogend ding etc.
had hem toch bij de fietsenmaker gedropt uit voorzorg, maar was bijna niet nodig blijkbaar. hij heeft geen enkel onderdeel hoeven te vervangen. meteen een rit van 13km meegemaakt, wat een FANTASTISCHE fiets is dat. ik vloog er lekker mee over straat, is echt niet traag.
geen bidonhouder en geen fietstassen, jammer.. het pompje ontbreekt ook en de adapter om de batterijen van de verlichting mee op te laden vind ik ook niet meteen.
en met Shimano Alivio, 3x7.
had hem toch bij de fietsenmaker gedropt uit voorzorg, maar was bijna niet nodig blijkbaar. hij heeft geen enkel onderdeel hoeven te vervangen. meteen een rit van 13km meegemaakt, wat een FANTASTISCHE fiets is dat. ik vloog er lekker mee over straat, is echt niet traag.
geen bidonhouder en geen fietstassen, jammer.. het pompje ontbreekt ook en de adapter om de batterijen van de verlichting mee op te laden vind ik ook niet meteen.
en met Shimano Alivio, 3x7.
Hij staat al in het Cervelo topic. Toch ook maar ff hier plaatsen.
Mijn Cervelo S5 afgemonteerd met
Sram Red
Crank: FSA SL-K light
Zadel: Ax-Lightness Sprint
Ketting: KMC X10 SL
Cassette: Dura Ace
bidonhouders: arundel carbon
Stuurpen: 3t arx ltd
Stuur: 3T Rotundo ltd
Wielen: Reynolds met Chris King naven (door Wheel-Tec)
Mijn Cervelo S5 afgemonteerd met
Sram Red
Crank: FSA SL-K light
Zadel: Ax-Lightness Sprint
Ketting: KMC X10 SL
Cassette: Dura Ace
bidonhouders: arundel carbon
Stuurpen: 3t arx ltd
Stuur: 3T Rotundo ltd
Wielen: Reynolds met Chris King naven (door Wheel-Tec)
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dura ace wielen upgrade
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Wel handig, geen derrie tussen je derrie's....
En zeker niet op de baan
En zeker niet op de baan