Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2009

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39571
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 jul 2009 19:47

Geweldig: Armstrong probeert de Tour te winnen door te irriteren op Twitter, Contador doet het gewoon met de benen!!!!

Andy ook super en nog alle kansen voor Frank om naar het podium te springen zaterdag.
Less is bore

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 23 jul 2009 20:04

Wanneer heeft Contador nu echt diep moeten gaan? Hij rijdt tot nu toe met 2 vingers in zijn neus!!!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39571
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 jul 2009 20:14

Heb jij de tijdrit wel goed gekeken?????
Daar ging hij echt wel tot de max hoor.
Less is bore

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 23 jul 2009 21:05

Leuke vraag voor een bijdehante journalist:

"Meneer Armstrong. Mede door de aanval van Contador in de etappe van gisteren waarbij Klöden tijd verloor heeft u na de tijdrit de 3e plaats in het klassement in handen gekregen. Heeft u Alberto daarvoor al bedankt?" :)

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 23 jul 2009 21:37

Als je na een afwezigheid van 3 jaar goede kans hebt om het podium te halen dan is dat gewoon een uitstekende prestatie. Alleen had hij niet in de publiciteit Contador moeten afvallen. De manier waarop hij en Bruyneel met Contador zijn omgegaan vind ik echt een zwaktebod.

Heeft hij ook helemaal niet nodig want zijn prestaties spreken voor zich. Zowel in het verleden als na zijn rentree.

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 23 jul 2009 21:42

Petje af voor meneer Contador. Jammer dat hij zo halfbakken gesteund wordt door zijn ploeg. Maakt de overwinning misschien des te zoeter.
You should see me go downhill...

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 23 jul 2009 21:49

GastheerG schreef: Ik zeg ook niet dat je geen kritiek op Armstrong mag hebben. Ik vind het alleen gek dat mensen er voldoening uit halen als hij verliest.

Ik haal voldoening uit succes (die van mezelf en van anderen) en niet van missers (van mezelf en die van anderen).


Eens, plezier halen uit het verlies van een ander snap ik ook niet.

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 23 jul 2009 22:57

Zweef schreef:Petje af voor meneer Contador. Jammer dat hij zo halfbakken gesteund wordt door zijn ploeg. Maakt de overwinning misschien des te zoeter.

Natuurlijk petje af voor Contador.
Maar wat hij gisteren deed door een demarrage te plaatsen waardoor Klöden alleen kwam te zitten was natuurlijk onjuist en vooral onnodig.
Wiggins moest achterblijven want men wist niet hoe hij de tijdrit zou rijden. Dat was een onzekere factor en moest geëlimineerd te worden. LA ging achter Wiggins rijden en zou meegaan als Wiggins zou proberen naar de kopgroep te rijden. LA kan kwalijk Wiggins op sleeptouw nemen naar de kopgroep hè ? Dus MOEST LA wel blijven wachten totdat hij alleen kon gaan.
Toen Wiggins moe werd ging LA er vandoor. Beetje te laat om nog bij de Schleckies en Contador te komen.
Vandaag viel LA echter behoorlijk tegen. Hier sprak de leeftijd hoewel die oude krijger Moreau , die nog ouder is dan LA, (!) het vandaag beduidend beter deed.
Kijk ook ff naar de NL kampioen tijdrijden Clement ! Eindigde achter LA! :-((
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5874
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 23 jul 2009 23:01

Marconi schreef:Kijk ook ff naar de NL kampioen tijdrijden Clement !


Bij mijn weten is Lars Boom Nederlands kampioen tijdrijden.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5874
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 23 jul 2009 23:08

Fiets.nl schreef:Tour: Contador weigert vragen te beantwoorden

Door Manon Colson

Annecy - Alberto Contador wilde na zijn overwinning in de individuele tijdrit rond het meer van Annecy niet reageren op uitspraken van Greg Lemond in de krant Le Monde. De drievoudig Tourwinnaar zei dat Contador onmogelijk schoon kon zijn, aangezien hij in de etappe naar Verbier de klim van 8,5 kilometer aflegde in 20 minuten en 55 seconden.

Contador zou daar een VO2Max (maximale zuurstofopnamevermogen) van 99,5 voor moeten hebben. Toen de Spaanse geletruidrager na afloop van de tijdrit met de uitspraken geconfronteerd werd, zei hij slechts: volgende vraag. Tot drie keer toe werd de vraag gesteld, steeds weigerde Contador antwoord te geven.



Ik had vroeger best wel respect voor Lemond maar wat gezien de onzin die hij de laatste jaren uitkraamt is dat helemaal verdwenen.

Plaats reactie