Sensa
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooi frame.piti schreef:Dit is mijn nieuwe Sensa Toscana
Ken dit frame ook van andere merken
http://www.seekpart.com/product/new-car ... 82979.html
Je kan hem ook zelf in China kopen bij traders, type bvr-083
http://nl.aliexpress.com/item/2014-limi ... 64357.html
Ik moet eerlijk bekennen dat ik matte fietsen juist mooier vind dan de glimmende, daarom vielen de Galabria en Aquila toch tegen in het echt.
Ik heb nu een mat zwarte Presto Colle (alu frame) en dat bevalt prima. Schoonmaken net zoals elke andere fiets.
Geen gekke dingen dus
Ik heb nu een mat zwarte Presto Colle (alu frame) en dat bevalt prima. Schoonmaken net zoals elke andere fiets.
Geen gekke dingen dus
-
- Forum-lid
Erg mooie fiets
Maak joe woar
Bedankt voor de complimenten.sensa1970 schreef:Erg fraai!
Wat voor afmontage heb je? Ziet er super uit, klassiek stuur, stuur- en zadelpen en zadel.
Veel plezier ermee!
Fiets is afgemonteerd met 3T onderdelen
ARX Pro stuurpen
Rotundo Pro stuur (ik vind klassieke bocht fijn)
Stylus 25 Pro zadelpen
Specialized Toupe zadel
Deze spullen (behalve zadelpen) komen van mijn overleden Specialized Allez. Ik vond deze Sensa mooier (en bovendien goedkoper) dan een saaie zwarte alu Allez.
Ik ben zelf in het bezit van de Trentino en ik moet zeggen dat de lak erg mooi blijft... gewoon schoonmaken net als iedere andere fiets dan blijft het een mooi karretje!a3 schreef:Ik denk ook dat de 'klassieke' frames niet snel zullen vervelen.
Ik twijfel nog erg aan de Trentino, ik baal er wel van dat de zwarte
versie alleen in het mat verkrijgbaar is.
Iemand ervaring met matte (zwarte) lak?
Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.
Mooi te horen. Ik ga waarschijnlijk voor de full Ultegra. (11 speed / compact)JanV79 schreef:
Ik ben zelf in het bezit van de Trentino en ik moet zeggen dat de lak erg mooi blijft... gewoon schoonmaken net als iedere andere fiets dan blijft het een mooi karretje!
Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.
Meteen een mooie upgrade ten opzichte van mijn vorige fiets met 105.