Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

airjay
Forum-lid

airjay 26 nov 2007 22:11

1u15 op de Tacx, 196 Watt @ 139 bpm gemiddeld

r.hilferink
Forum-lid

Gebruikersavatar r.hilferink 27 nov 2007 22:14

[quote="Amclassic-fan"]
Ja ik heb ook gereden, ik was 5e. Cervelootje en Alpe d'Huez waren er ook. Dit had niets met een cross te maken, dat is een uurtje, zitten loop stukken en opstakels in, graszones enz. Dit leek op een XC wedstrijd. Die 1e ronde was wel een behoorlijk drama, het was een stuk handiger geweest als ze ons 1e over het brede stuk hadden gestuurd was er wat minder file geweest. Ik heb alleen ronde 2 t/m 3,5 niet zoveel hoeven in te halen, daarna heb ik er nog al wat gedubbeld en sommige getripled.[/quote]

Haha, dan heb je mij ook gedubbeld. Ik ben 94e geworden. Trouwens, Amclassic-fan. Petje af. Niet alleen voor de snelheid maar ook voor de constante rondetijden! Ik ben de laatste ronde redelijk "ingestort".
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross

Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 27 nov 2007 22:19

Vandaag bijna anderhalf uur gefietst. Voor het eerst na de fikse verkoudheid/griep van de afgelopen 3 weken. En het viel me mee!
Heb de fiets tot bijna op het eind schoon kunnen houden. Bijna, totdat ik bij een dijk over rijplaten heen moest fietsen van een graafmachine, die de dijk aan het ophogen was! @#$%^&. Maar na een goede wasbeurt was ie weer als nieuw!
Niets is wat het lijkt..

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 nov 2007 22:42

[quote="R. Hilferink"]
Haha, dan heb je mij ook gedubbeld. Ik ben 94e geworden. Trouwens, Amclassic-fan. Petje af. Niet alleen voor de snelheid maar ook voor de constante rondetijden! Ik ben de laatste ronde redelijk "ingestort". [/quote]

Je hebt het iig uitgereden, dat kunnen die 15 mensen die na 6 rondjes nog afgestapt zijn niet zeggen. Ik had het achteraf perfect ingedeeld, maar vooraf en tijdens de wedstrijd vond ik het toch moeilijk in te schatten. Vooral in de 1e ronde moest ik volle bak rijden op de brede paden omdat je daar makkelijk kunt inhalen, maar ja te ver in het rood moet je later bekopen.
Ik ben benieuwd of er ergens nog meer foto's verschijnen. Ik heb op meerdere plaatsen gezien dat ze foto's aan het maken waren, iig een stuk meer dan er nu op de website staan.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 27 nov 2007 23:19

Idd knap, dat je 't uitgereden hebt! Ik ben zelf na 5 rondes afgestapt, was er echt helemaal zat van. Naast dat ik conditioneel tekort kwam om 7 ronden volle bak te kunnen rijden was ik ook nog een keer onderuit gegaan en liep ik steeds te kloten met het schakelen, kon geen 5 keer trappen zonder dat de ketting oversloeg. Al met al niet goed voor het moreel en waarschijnlijk de druppel om het voor gezien te houden.

Volgend jaar nieuwe kansen en wellicht dat we Mark dan op 't podium zien! Trouwens Mark, hebben ze Cervelootje uit de uitslag geschrapt? Zie hem namelijk niet terug.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 nov 2007 00:08

Hij staat bij de mensen die na 6 rondjes gestopt zijn volgens mij.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

neos
Forum-lid

neos 28 nov 2007 21:02

Na de middag naar Goch via de Nierswanderweg.
Maar eens een keer flink op de pedalen gestaan omdat ik de frustratie van mijn werk even kwijt moest.
Nou dat was te zien aan de eindtijd ik was bijna 5 min sneller dan normaal.
Wat een endorfine stoot met je kan doen he?? en dat is doping puur natuur.
cornelli racing cycles Uden

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 29 nov 2007 19:01

Meen je niet! Dacht dat ie het ook uitgefietst had joh.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 29 nov 2007 19:54

Afgelopen zondag was het mooi weer in de Ardennen. Effe een uurtje wezen fietsen... Mooi weer, mooi afwisselend parcours met hier en daar zeer zware heuveltjes, zo warm dat ik geen shirtje aan hoefde te doen. Genoten van het uitzicht. Na afloop nog eens 5 km Ventoux gefietst om mezelf eens een beetje te testen. Door het bos met stukken tussen de 8 en 12 procent. Buiten koud en druilerig. Binnen bij broerlief en zijn Tacx Fortius was het zeer goed toeven...

teamorange
Forum-lid

teamorange 30 nov 2007 20:25

Vandaag 90 km gereden ...beetje fijne regen maar toch niet erg koud dus het viel wel mee.
de wind zorgde er wel voor dat het gemiddelde aan de lage kant was (25.0km/h).
vertrokken in Schoten (B) en via Albertkanaal de watermolenroute gedaan .

Daarna een lekker badje heerlijk!!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 01 dec 2007 21:35

Vanmiddag even een uurtje buiten gepeddeld. De Brooks Swift begint na 4 ritjes al lekkerder te zitten: bij mn zitbotjes tekenen zich al deukjes af. Heel verschil met de Brooks Colt dus, maar die heeft ook veel dikker leer.

En vanavond voor het eerst sinds héél lang weer eens geschaatst, en ook dat viel niet tegen :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

whocares
Forum-lid

whocares 01 dec 2007 21:53

Vandaag de toertocht ( 45 km ) in Vierlingsbeek gereden , leuke tocht , maar door een schuiver , heb ik mijn enkel geblesseerd doordat die omzwikte.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie