Lightweights
-
- Forum-lid
man het zijn Droom wielen:p
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.
Iets met vlag en modderschuit schiet me zo gauw te binnen....
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Carbon Easton vorkje en een zwart stuurlintje...al hoewel een andere vork geen must is.
Maar wat een pracht fiets hè...ooohw, het gaat om de wielen...die staan er prima in.
Maar wat een pracht fiets hè...ooohw, het gaat om de wielen...die staan er prima in.
Anaszi2.0 schreef:Hoezo? Omdat het geen hip plastic frame is?
Ik zeg toch niet wat de vlag en wat de modderschuit is...?
Laat ik het er maar op houden dat ik wielen/frame niet zo bij elkaar vind passen.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
skimons schreef:toch maar gekocht:
Ploatje
Supervette combinatie!
idske schreef:Ik zou er enkel nog een carbon voorvorkje in zetten en dan is hij echt prachtig!!
Nee, juist niet!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Waar idske schrijft "een carbon voorvorkje in" bedoel ik "een handgespaakt wielsetje onder".idske schreef:Ik zou er enkel nog een carbon voorvorkje in zetten en dan is hij echt prachtig!!
stop de tijd!
Sorry, ik snap ook het gewoon niet denk ik (en 1 april is ook alweer voorbij, dus dat is het ook niet)
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
vind het eigenlijk wel mooi zo. heb voor de zondagse dag nog een setje open pro wielen
check: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=15595&page=8
check: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=15595&page=8
jaspervelzen schreef:Ik heb precies hetzelfde frame op zolder staan, maar dan in het rood en met orginele carbon voorvork. Lijkt net of de chroomkleurige voorvork die in jouw Démax zit niet orgineel is. Of is de Gazelle Démax ook met chrome voorvork gemaakt?
toen ik m kocht, kon ik kiezen en de carbon vork vond ik niet mooi (en was met draad). ik denk dat deze uit een AA Special of opvolger komt.