Vandaag gefietst in 2011
Wat een absolute TOPweer was het vandaag. 's Ochtends gewerkt en 's middags op de fiets geklommen voor een rondje Drenthe/Friesland. Via Peize naar Norg richting Veenhuizen. Langs de gevangenis gereden (geen ontsnapte TBS'er gezien), daarna terug via Een, Haulerwijk, Marum, Boerakker, Oostwolde, Hoogkerk. Goed voor 91 km.
[quote="havana"]Wat een absolute TOPweer was het vandaag. 's Ochtends gewerkt en 's middags op de fiets geklommen voor een rondje Drenthe/Friesland. Via Peize naar Norg richting Veenhuizen. Langs de gevangenis gereden (geen ontsnapte TBS'er gezien), daarna terug via Een, Haulerwijk, Marum, Boerakker, Oostwolde, Hoogkerk. Goed voor 91 km.[/quote]
Was inderdaad prachtig weer ondanks een stevige bries. Direkt vanaf het werk nog even een rondje van 70km gedaan: Leeuwarden-Grou-Akkrum-Sneek en weer naar huis.
Was inderdaad prachtig weer ondanks een stevige bries. Direkt vanaf het werk nog even een rondje van 70km gedaan: Leeuwarden-Grou-Akkrum-Sneek en weer naar huis.
SUPERRRR weer vandaag!! Vanmiddag een ADVeetje genomen en 115km asfalt gesleten.. Mooie ronde door de Duitse Ooijpolder en Reichswald, ook meteen even wezen kijken naar een nieuwe lokatie voor mijn 2e huis over de grens. Waarschijnlijk wordt dit het hoogste punt van Schottheide .....het bord staat er al Foto's zijn trouwens niet echt scherp van míjne mobiel
De Waal bij Nijmegen:
En de Waalbrug:
De Waal bij Nijmegen:
En de Waalbrug:
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Aan het eind van de middag nog maar even op de fiets gestapt. Zutphen, Baak, Toldijk, Keijenborg, Hengelo, Vorden, Almen, Eefde
Heerlijk weer met een behoorlijke wind af en toe, maar voor het eerst dit jaar kon dat me niet zoveel deren.
Dit smaakt naar meer!
Heerlijk weer met een behoorlijke wind af en toe, maar voor het eerst dit jaar kon dat me niet zoveel deren.
Dit smaakt naar meer!
Vandaag wat meegetacxt met parijs-nice. Ingevallen op 60 km van de meet, en gestrand op 14 km achterstand, ik reed solo, dus dat telt wel als verzachtende omstandigheid :p Uiteindelijk 65 km gerond, a 210W gemiddeld. Als je niet buiten kan, is dit wel een best aardig alternatief
"Het is een kwestie van perceptie: Als jij afdaalt terwijl ik klim, vlieg ik die berg op!"
Focus Cayo 3.0 2011
Focus Cayo 3.0 2011
Vandaag na werktijd om half 6 vertrokken voor een avondritje. Uiteindelijk 51km in D2 afgehaspeld. Je moet in deze tijd van het jaar nog wel rekening houden met de snel dalende temperaturen zodra de zon onder is, gelukkig had ik een mutsje en col-kraag mee, alleen de vingers werden wat koud in de korte handschoentjes.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteren eind vd middag nog snel even een rondje Rotte gedaan. Veel "eenzame" fietsers die ook even lekker aan het genieten waren.
Had niet meer tijd, dus 34km slechts. Maar was wel fijn!
Had niet meer tijd, dus 34km slechts. Maar was wel fijn!
Less is bore