Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

edwinpauli
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 aug 2007 21:14

edwinpauli 08 aug 2007 23:09

vrouwke schreef:
EdwinPauli schreef:Vorige week heb ik een Kuota Kebel frame (rood)
Proficiat! Ik ben benieuwd! Waar had je hem besteld?


De spullen heb ik gekocht bij Bike Zone in Den Haag. Dat zit hier vlakbij.
De fiets is tussen 7.9 en 8.0kg, inclusief fietscomputer en bidonhouders.

Het lukt niet om hier een foto te plaatsen. Ik heb een jpg bestand naar mijn website geupload. Als ik daarna op de knop 'Afbeeldingen' druk en de locatie invoer gebeurt er niks. Dan maar een linkje naar een album:
http://pauli.net.argeweb.nl/gallery2/ma ... temId=4380

Ik heb er net even een klein stukje op gefietst door de duinen. Wat rijdt het goed!
Morgen naar Hoek van Holland heen en weer racen voor een echte test.

roeltrentino
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 sep 2006 13:37

roeltrentino 09 aug 2007 13:27

Hoi Kuota fans,
Ik zet mijn kredo ook maar eens erbij. Ik heb hem al een maand maar had nog geen tijd om een foto te posten
In die maand tijd wel een goed idee gekregen van het fietsgedrag van de kredo heb oa Rad am Ring gereden.
De kredo is een stuk stijver dan mijn vorige fietsen (canyon, giant, massini mascapone). Je merkt gewoon echt dat je kracht niet verloren gaat: klimmen, sprintjes super gewoon!
De chorus groep is super natuurlijk!
Heb voor fsa stuur en stuurpen gekozen ik vond de orginele van kuota wel mooier maar echt te duur.
Ik heb een setje eurus wielen met ultremo bandjes en latex binnenbandjes.
Zoals je ziet op de foto heb ik nog een setje open pro met record naven deze gebruik ik meer voor het dagelijkse gebruik, op dit setje wissel ik veel met bandjes, conti gp, schwalbe stelvio, vittoria.

Ben ook sinds gisteren eigenaar van bianchi via nirone wil deze fiets opbouwen als trainings- tacx- en werkfiets met fsa onderdelen en een veloce of centaur groep.

ciao Roel
[img=http://members.home.nl/thomas.de.vries/P73103852.jpg][img=http://members.home.nl/thomas.de.vries/P80103862.jpg]

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 09 aug 2007 13:32

Prachtig beest !
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27878
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 aug 2007 13:34

Schitterende fiets, heel mooi uitgebalanceerd geheel. Stuurpen mag van mij nog iets rustiger, verder echt top!

edwinpauli
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 aug 2007 21:14

edwinpauli 09 aug 2007 15:34


edwinpauli
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 aug 2007 21:14

edwinpauli 09 aug 2007 16:58

Mooie fiets, Roeltrentino.
Wordt het witte stuurlint niet te snel vies?

roeltrentino
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 12 sep 2006 13:37

roeltrentino 10 aug 2007 12:35

Jawel maar dan moet er maar een nieuwe op! Zou niet weten wat voor een kleur er anders op moet, zwart is ook maar zwart.
Wil wel in stijl de cauberg op flaneren... :)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 10 aug 2007 22:59

Roeltrentino schreef:Hoi Kuota fans,
Ik zet mijn kredo ook maar eens erbij. Ik heb hem al een maand maar had nog geen tijd om een foto te posten
In die maand tijd wel een goed idee gekregen van het fietsgedrag van de kredo heb oa Rad am Ring gereden.



Daar heb je wel een mooie Kredo, Roel! Prachtige foto's.

Jij hebt de Rad am Ring ook gereden? Heavy stuff, daar om de Nurnburgring. Een vriend van me reed die ook... kocht pas een maand ervoor een fiets (een Zannata), en heeft precies -afgaande op z'n verslagje- bij de beesten afgezien. Ik weet dat dat autocircuit enkele hele steile hellingen heeft. Voordeel is wel dat die jongen de smaak van het fietsen nu helemaal te pakken heeft, en morgen weer een lange duurrit gepland heeft.

@ EdwinPauli: leuke Kebel !
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 10 aug 2007 23:05

@Roeltrentino: Schitterende fiets heb je. Echt helemaal af en perfect afgestemd.

Fiets van Edwin is ook mooi, maar daar zouden een paar mooie Ksyrium ES wielen in moeten, naar mijn mening of Fulcrum Racing 1.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

edwinpauli
Forum-lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 aug 2007 21:14

edwinpauli 10 aug 2007 23:24

De wielen zijn inderdaad de enige onderdelen die niet helemaal bij de fiets passen, maar toch ben ik er niet ontevreden over. Ik heb de set twee maanden geleden pas gekocht.
De Mavic en Fulcrum wielen zijn toch wel 800 euro. Misschien iets voor over een paar maanden. ;)

Plaats reactie