Wielrennen op tv
Ach, die Coucke... Zo zwaar moet je er nu ook niet aan tillen: eens een paljas, altijd een paljas!
Op zich kan ik het nog wel hebben dat iemand de (toch behoorlijk nietszeggende) interviewtjes van Van Gils overhoop komt gooien. En dat hij zichzelf graag in het zonnetje zet, tja...
(we zijn dat hier al langer van hem gewend, zodat niemand hem nog serieus neemt)
Op zich kan ik het nog wel hebben dat iemand de (toch behoorlijk nietszeggende) interviewtjes van Van Gils overhoop komt gooien. En dat hij zichzelf graag in het zonnetje zet, tja...
(we zijn dat hier al langer van hem gewend, zodat niemand hem nog serieus neemt)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Naar aanleiding van de opmerkingen hier op het forum gisteren ook eens naar Vive le Velo gekeken. Idd leuk programma waar je verder niet al te veel bij hoeft na te denken. Het doet me ook een beetje denken aan de Avondetappe, maar dan zonder die Smeets.
-
- Forum-lid HC
Zeker leuk programma, kijkt lekker weg zo einde van de avond.
Jezus wat een irritante zemelaar is die Jef Rademakers zeg. Nooit, maar dan ook nooit meer uitnodigen zou ik zeggen. Praat over koers, Martin, die valpartij, maar nee eindeloos vergelijken met het geloof. Totaal verkeerd programma/zender daarvoor.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
Morgen komt de groenteboer van Tom Boonen bij Vive le Velo. Dat wordt thuisblijven!
Inderdaad zeg. Wat een zever. 'Martin die als Jezus door zijn apostelen naar de finish wordt geholpen' Doe even normaal zeg en hij gaat maar door.stakie75 schreef:Jezus wat een irritante zemelaar is die Jef Rademakers zeg. Nooit, maar dan ook nooit meer uitnodigen zou ik zeggen. Praat over koers, Martin, die valpartij, maar nee eindeloos vergelijken met het geloof. Totaal verkeerd programma/zender daarvoor.
En nog durven zeggen dat Mart en Ducros wel 4 uur vol moeten kunnen lullen en allerlei larie verkopen. Jef heeft nog geen 5 minuten nodig om die status te bereiken.
Geen Tour du Jour voor mij meer. Toegevoegde waarde nul komma nul.
Laatst gewijzigd door Zorro op 10 jul 2015 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik had hem, Boogerd of Planckaert zijnde, aan het kruis genageld met zijn gezeverzaaf schreef:Wat dan wel weer grappig om te zien was, was de opgekropte ergernis bij de andere gasten die de oude seniele man uit beleefdheid lieten uitspreken.
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Swinkels zei er uiteindelijk wel wat van.
Ik moest gisteren trouwens wel erg lachen bij dat interview van Renaat na de door Cavendish gewonnen etappe.
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/pr ... =1.2388130 op 23'00"
Renaat vroeg iets van: 'You have to wait now till Paris to get another chance'
Even denkt Cavendish na over een serieus antwoord begint daar ook mee: 'Not necessarily. There are a couple like....' en je ziet hem plots denken en even achterover kijken: 'Hey wait a minute!!' om vervolgens met een grote smile verder te antwoorden: 'You think I'm a not very good cyclist '
Even denkt Cavendish na over een serieus antwoord begint daar ook mee: 'Not necessarily. There are a couple like....' en je ziet hem plots denken en even achterover kijken: 'Hey wait a minute!!' om vervolgens met een grote smile verder te antwoorden: 'You think I'm a not very good cyclist '
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Jammer dat hij niet refereerde aan het interview voor de start, waar hem werd gesuggereerd langer te wachten met zijn sprintZorro schreef:Ik moest gisteren trouwens wel erg lachen bij dat interview van Renaat na de door Cavendish gewonnen etappe.