Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Je kunt toch een nieuw wachtwoord opvragen en kijken of die in je mail terecht komt?von Miles schreef:Ik heb me nog nooit eerder op Strava aangemeld en heb dus ook geen wachtwoord.
Ik wilde me vandaag registeren met mijn huidige e-mailadres dat ik al heel wat jaren gebruik op gmail.
(check ook even je spam folder....)
Dan ben je dus al eens eerder aangemeld geweest - het kan niet dat iemand anders met hetzelfde emailadres bestaat - anders moet je contact opnemen met de helpdeskvon Miles schreef:Ik wilde me vandaag aanmelden op Strava met mijn e-mailadres.
Krijg echter de melding dat dit e-mailadres al in gebruik is........
Moet ik nu een nieuw e-mailadres aanmaken alleen voor Strava?
(Heb geen Facebook)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Maar dan had je blijkbaar toch al eens op Strava een account aangemaakt, want anders kan dit niet?
Tsss! Epic fail! De fiets heeft geeneens een ketting!m0217585 schreef:
Bron: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 7_01307734
Welke fiets computer gebruik je?von Miles schreef:Vandaag wat geëxperimenteerd met Strava.
Als ik tijdens het fietsen moet stoppen en stil ga staan, dan loopt de stopwatch nog 10 seconden door en stopt dan pas.
Is dat in te stellen of hoort dat zo?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Het is beste is om niet stil te staan, maar door te fietsen.von Miles schreef:Vandaag wat geëxperimenteerd met Strava.
Als ik tijdens het fietsen moet stoppen en stil ga staan, dan loopt de stopwatch nog 10 seconden door en stopt dan pas.
Is dat in te stellen of hoort dat zo?