Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2013

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5001
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 22 jul 2013 21:04

Tja, Jaguar als sponsor heeft wel voordelen...

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 23 jul 2013 00:09

Ik las dat artikel van die Tinkof bobo. Dan heb je toch echt geen idee. Echt heel erg dit soort personen. Ze denken omdat ze geld hebben en dan dit soort kreten te mogen slaken.
Compleet ongehoord en zeker om dat openbaar te doen. Tja, waar heb ik dit soort verhalen eerder gehoord (Motorola, Thomas Weisel)

Ik zou maar eens een nieuwe ploeg gaan zoeken Contador. Movistar? Dan kunnen ze Sky echt op de pijnbank leggen.

Zet die Tinkof eens op een fiets en hij houdt zijn grote muil wel. Dus nu gaat een bankier een wielrenner vertellen wat hij fout deedt. Wellicht heeft Contador nog wat financiele tips voor Tinkof?

Oleg Tinkov heeft op Twitter uitgehaald naar Alberto Contador. De Rus is eigenaar van Tinkoff Bank, de co-sponsor van Contadors werkgever Saxo Bank. Tinkov noemt de prestatie van de Spanjaard, die vierde werd in de Tour, niet goed.

“Hij moet veel dingen in zijn voorbereiding veranderen en professioneler zijn”, luidt het oordeel van de Rus.

Tinkov vindt dat Contador geen waar voor zijn geld levert. “Zijn salaris komt niet overeen met zijn prestaties”, stelt de ondernemer. “Hij is te rijk en niet hongerig genoeg. Hij moet harder werken.”

De kritiek is opvallend omdat Contador een groot deel van de Tour een van de weinige mannen was die geletruidrager Chris Froome aanviel.

In de laatste bergrit zaterdag kraakte de oud-winnaar echter en zakte hij van de tweede naar de vierde plaats in het algemeen klassement.

http://www.fiets.nl/2013/07/22/contador ... ig-genoeg/
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 jul 2013 09:36

Inderdaad vrij kansloos als hij dit zo gezegd heeft (en dus niet misinterpretaties zijn van de journalisten (die het vertaald hebben)). Patrick Lefevre is ook altijd fan van deze kansloze manier van communiceren met je renners.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 23 jul 2013 09:39

Ik ga even een lekker generaliserende opmerking maken: Kunnen alle Russen niet gewoon ver van het profwielrennen weg blijven?

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 23 jul 2013 09:55

Of alle Katholieken en Orthodoxen? 8-)

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 23 jul 2013 10:00

zorroi schreef:Tinkov noemt de prestatie van de Spanjaard, die vierde werd in de Tour, niet goed.
Hij doet het vast zelf een stuk beter, heeft ie wel een fiets? Ik vind eigenlijk dat als je zo'n achterlijke opmerking maakt je zelf "het stukje" dan ook maar even moet fietsen. ;)

Ja er zal vast wel weer doping gebruikt zijn helaas, maar ik heb dit jaar genoten van de Tour. Lang niet alles gezien maar de heroïsche strijd van Mollema en ten Dam was geweldig. Gelijk Frodo en Sam hebben ze zich er doorheen geworsteld, jammer dat "Froollum" er dan met de trui vandoor gaat (het is hem gegunt hoor) maar je kan niet alles hebben.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 23 jul 2013 10:09

zorroi schreef:Zet die Tinkof eens op een fiets en hij houdt zijn grote muil wel. Dus nu gaat een bankier een wielrenner vertellen wat hij fout deedt. Wellicht heeft Contador nog wat financiele tips voor Tinkof?
Fietsen doet ie al en was/is volgens mij niet eens zo onverdienstelijk amateur. Geen Contador maar daar zijn er niet zoveel van natuurlijk. ;)
Oleg Tinkov heeft op Twitter uitgehaald naar Alberto Contador. De Rus is eigenaar van Tinkoff Bank, de co-sponsor van Contadors werkgever Saxo Bank. Tinkov noemt de prestatie van de Spanjaard, die vierde werd in de Tour, niet goed. “Hij moet veel dingen in zijn voorbereiding veranderen en professioneler zijn”, luidt het oordeel van de Rus.
Ja, fantastisch ik heb net even zitten kijken naar zijn twitter berichten. Wat een proleet ga eerst eens even binnenhuis praten voordat je vanalles gaat zeggen. Maar dit soort typoes hebben teveel geld en denken dat ze met dat geld alles kunnen kopen, ook succes.

Het moet veel professioneler... Die kreet slaakt Boogerd ook altijd als de Nederlanders (weer eens) niet presteren in de klassiekers. "Ik was altijd goed in de Amstel en Luik. Die jongers moeten veel professioneler worden". Professioneel als eufemisme voor een (beter) doping programma
Tinkov vindt dat Contador geen waar voor zijn geld levert. “Zijn salaris komt niet overeen met zijn prestaties”, stelt de ondernemer. “Hij is te rijk en niet hongerig genoeg. Hij moet harder werken.”

In de laatste bergrit zaterdag kraakte de oud-winnaar echter en zakte hij van de tweede naar de vierde plaats in het algemeen klassement.
Zegt de man die ook achter Katusha zit... die doen het een stuk beter.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 23 jul 2013 11:18

Tinkov ziet zeker niet achter Katusha. Dat hij nu zich bij Riis heeft aangesloten is juist omdat hij bij Katusha al snel weg was door meningsverschillen met de Moldaviër. Die inmiddels zelf ook al weer het veld heeft moeten ruimen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhino7
Forum-lid
Berichten: 1052
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:50
Locatie: 0251

Gebruikersavatar rhino7 23 jul 2013 11:28

Sky wil met Wiggins en Froome starten in Tour 2014

http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... ur___.html

Slecht plan, iets met 2 kapiteins
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2726
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 23 jul 2013 11:35

amclassic-fan schreef:Tinkov ziet zeker niet achter Katusha. Dat hij nu zich bij Riis heeft aangesloten is juist omdat hij bij Katusha al snel weg was door meningsverschillen met de Moldaviër. Die inmiddels zelf ook al weer het veld heeft moeten ruimen.
Klopt, hij was wel de eerste grote geldschieter van Katusha.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5001
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 24 jul 2013 09:28

Fraaie foto's van de Tour (deel 2):

http://www.boston.com/bigpicture/2013/0 ... n_p_1.html

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 24 jul 2013 09:51

rhino7 schreef:Sky wil met Wiggins en Froome starten in Tour 2014

http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... ur___.html

Slecht plan, iets met 2 kapiteins
Ik hoop het! Want dit jaar miste ik toch wel het 'catfight' tussen hun respectievelijke dametjes... :mrgreen:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Plaats reactie