Vandaag gefietst in 2013
Gister de MTB editie van Parijs-Roubaix gedaan. Was van de drie die ik nu gedaan hem de zwaarste. Zelfs zwaarder dan alle wegedities die ik gedaan. heb.
Meer off road dan in voorgaande edities maar veel wind die ook nog eens koud was. Werd een dag met een sterretje maar als je dan onder die legendarische douches staat spoelt niet alleen de blubber maar ook de vermoeidheid rap door het putje.
Fotorolletjes breng ik zo naar de 1 uur services dus in de loop van de dag doe ik wel een paar foto's.
Meer off road dan in voorgaande edities maar veel wind die ook nog eens koud was. Werd een dag met een sterretje maar als je dan onder die legendarische douches staat spoelt niet alleen de blubber maar ook de vermoeidheid rap door het putje.
Fotorolletjes breng ik zo naar de 1 uur services dus in de loop van de dag doe ik wel een paar foto's.
Vandaag weer eens op tijd opgestaan om naar het werk te fietsen, om tot de ontdekking te komen dat het lekker nat was. Maar, ja ik had niet al te veel keus want ik had mijn auto op het werk achter gelaten vrijdag.
Met frisse tegenzin toch maar op de fiets gestapt, om de 100km route te gaan fietsen die ik bedacht had, die vanuit het land van Althena via het pontje bij de Biesbosch de Alblasserwaard in zou gaan. Het idee was om voor wind uit te komen om vanaf Nieuw Poort over de dijk naar Vianen en verder naar houten te rijden. Het idee was goed want ik startte met wind op de neus en af en toe op de zijkant vanuit de omgeving van de Heusden, binnen een half uur was ik aardig doorweekt maar had het uiteindelijk niet koud. Bij de pont aangekomen bleek deze net voor mij vertrokken, om warm te blijven ben ik de toerit maar op-en-neer blijven rijden. Op de Biesbosch pont zelf kun je goed uit wind staan, maar desondanks was ik toch iet afgekoeld aan de andere kant aangekomen.
Achter Dordrecht naar Sliedrecht maar wat extra gas gegeven om weer op temperatuur te komen, waarbij ik ook langzamer hand steeds meer wind vanachter kreeg. Achter Sliedrecht aardig vlot naar Nieuw Port gereden, door Nieuw Port heen heb je een aantal smalle wegen. Hier kwam ik achter een bus met een aanhanger terecht, die niet door reed door het verkeer en alle geparkeerde auto's waardoor ik hem ook niet kon inhalen. Hij ree ongeveer 25 tot 30 km/h terwijl ik op een paar meter achter de aanhanger volgde, terwijl ik niet goed zat op te letten remde hij voor een drempel. Ik kon nog net de rem in knijpen, maar door de natte weg en de te korte afstand ben ik op de aanhanger geklapt.
Het snelheidsverschil zal niet meer dan 10km/h geweest zijn, maar toch kwam het achterwiel los en werd mijn racefiets onder me weggeslagen. Ik ben over het stuur afgestapt waarna ik een beetje op de achterklep van de aanhanger hing/balanceerde. De bestuurder van de bus met aanhanger gaf weer gas, waardoor ik weer van de achterklep van de aanhanger netjes op mijn voeten terecht kwam. Ik keek verbaast achterom om te zien dat mijn op het oog onbeschadigde racefiets een paar meter eerder op de grond terecht was gekomen, de bestuurder van de bus met aanhanger heeft niets gemerkt en is verder gereden. Een tegemoetkomende fietser keek verbaast en ree rustig verder.
Na een klein controle van mezelf stelde ik vast dat alles aan mij nog heel was, dus ging ik de racefiets bekijken die op het oog niets had. Bij nadere inspectie was de ketting van het voorbladen gekomen en siste de voorband en zag je de bellen op de wang staan een stootlek dat ontstaan is door de klap op de achterbumper van de aanhangwagen. Na inspectie van het voorwiel (scandium WH-7800) was deze nog steeds recht maar de voorband was helemaal plat. Dus ben ik maar de latex binnenband gaan vervangen, de reserve binnen band zat er zo in maar omdat ik maar een klein pompje bij heb ben ik daarna naar garage gegaan waar ik nog geen 400 meter evoor lang gereden was. Allen deze had alleen een grote compressor staand waarmee de nieuwe binnenband gegarandeerd was geploft, daarom verwees hij me door naar de 2(!) fietsenmakers in de vesting van van Nieuw Port. Bij de fietsenmakers aangekomen bleek één op maandag gesloten en de andere was normaal wel open alleen vandaag had deze speciaal een vergadering van de fietsenmakersbond, vol frisse tegenzin ben ben ik de voorband maar met mini handpomp gaan oppompen. Na een al een par minuten bezig te zijn volgde een harde plof gevolgd door een harde gesis, de tweede @#$%% k-binnenband twee was dus lek gesprongen en binnen een paar seconden plat. Mijn geluk kon vandaag dus niet op.
Aangezien Nieuw Poort aardig in de middle of now where ligt restte mij niets anders dan mijn met zwangerschapsverlof zijnde vrouw te bellen, die net bezig was om onze dochter naar het kinderdag verblijf te brengen. Daarna zou ze samen met de 7 weken oude jongen mij wel op komen halen met de Prius, wat betekende dat ik kletsnat van de regen toch zeker nog 30 minuten in kou mocht staan wachten. Geen prettig vooruitzicht, dus het werd zaak om een schuilplek te zoeken uit de wind met het liefst nog wat verwarming erbij. Na wat rond kijken in de Nieuw Port bleek iets voor negen natuurlijk niets open in Nieuw Poort, maar ik had wel een hoekje uit de wind gevonden.
Nieuwsgierig naar de grootte van het nieuwe lek heb ik de voorband eruitgehaald om te kijken of deze nog te redden was met de parktool plakkers die ik ook bij me heb. Maar helaas het gat zat strak langs de rubber versteviging van het ventiel, de latex binnen band had ik al weggegooid. De latex binnenband was al bezig aan zijn laatste week in actie, want het ventiel stopje was door metaal moeheid van het schroefdraad pennetje de avond ervoor eraf gevallen na het oppompen.
Na negen nog een keer het hoofd omd ehoek van de schuilplek gestoken om een beter plek te vinden waarna ik een reclamebord buiten zag staan van de enige elektronica winkel die Nieuw Poort nog rijk is. Ik heb mijn boeltje opgepakt en ben bij de elektronica zaak naar binnen gegaan om van de beschutting tegen de wind en de warmte te genieten. Hier heb ik uiteindelijk nog een uur binnen op mijn vrouw gewacht, want op de A27 was het één grote file na heropening en het ongeluk op de A2. Het wachten bij de elektronica winkel was een geluk bij ongeluk want zo heb ik van de eigenaresse nog een paar bakken koffie gekregen en heb ik een verlaat Moederdag cadeau voor mijn wederhelft kunnen kopen .
Al met al was ik uiteindelijk twee en half uur later op mijn werk dan gepland en heb ik niet heerlijk met de wind in de rug op de Lekdijk kunnen knallen voor een segmentje. Wat ik wel heb is een wederhelft die ondanks het ongemak toch nog blij met mij is.
Met frisse tegenzin toch maar op de fiets gestapt, om de 100km route te gaan fietsen die ik bedacht had, die vanuit het land van Althena via het pontje bij de Biesbosch de Alblasserwaard in zou gaan. Het idee was om voor wind uit te komen om vanaf Nieuw Poort over de dijk naar Vianen en verder naar houten te rijden. Het idee was goed want ik startte met wind op de neus en af en toe op de zijkant vanuit de omgeving van de Heusden, binnen een half uur was ik aardig doorweekt maar had het uiteindelijk niet koud. Bij de pont aangekomen bleek deze net voor mij vertrokken, om warm te blijven ben ik de toerit maar op-en-neer blijven rijden. Op de Biesbosch pont zelf kun je goed uit wind staan, maar desondanks was ik toch iet afgekoeld aan de andere kant aangekomen.
Achter Dordrecht naar Sliedrecht maar wat extra gas gegeven om weer op temperatuur te komen, waarbij ik ook langzamer hand steeds meer wind vanachter kreeg. Achter Sliedrecht aardig vlot naar Nieuw Port gereden, door Nieuw Port heen heb je een aantal smalle wegen. Hier kwam ik achter een bus met een aanhanger terecht, die niet door reed door het verkeer en alle geparkeerde auto's waardoor ik hem ook niet kon inhalen. Hij ree ongeveer 25 tot 30 km/h terwijl ik op een paar meter achter de aanhanger volgde, terwijl ik niet goed zat op te letten remde hij voor een drempel. Ik kon nog net de rem in knijpen, maar door de natte weg en de te korte afstand ben ik op de aanhanger geklapt.
Het snelheidsverschil zal niet meer dan 10km/h geweest zijn, maar toch kwam het achterwiel los en werd mijn racefiets onder me weggeslagen. Ik ben over het stuur afgestapt waarna ik een beetje op de achterklep van de aanhanger hing/balanceerde. De bestuurder van de bus met aanhanger gaf weer gas, waardoor ik weer van de achterklep van de aanhanger netjes op mijn voeten terecht kwam. Ik keek verbaast achterom om te zien dat mijn op het oog onbeschadigde racefiets een paar meter eerder op de grond terecht was gekomen, de bestuurder van de bus met aanhanger heeft niets gemerkt en is verder gereden. Een tegemoetkomende fietser keek verbaast en ree rustig verder.
Na een klein controle van mezelf stelde ik vast dat alles aan mij nog heel was, dus ging ik de racefiets bekijken die op het oog niets had. Bij nadere inspectie was de ketting van het voorbladen gekomen en siste de voorband en zag je de bellen op de wang staan een stootlek dat ontstaan is door de klap op de achterbumper van de aanhangwagen. Na inspectie van het voorwiel (scandium WH-7800) was deze nog steeds recht maar de voorband was helemaal plat. Dus ben ik maar de latex binnenband gaan vervangen, de reserve binnen band zat er zo in maar omdat ik maar een klein pompje bij heb ben ik daarna naar garage gegaan waar ik nog geen 400 meter evoor lang gereden was. Allen deze had alleen een grote compressor staand waarmee de nieuwe binnenband gegarandeerd was geploft, daarom verwees hij me door naar de 2(!) fietsenmakers in de vesting van van Nieuw Port. Bij de fietsenmakers aangekomen bleek één op maandag gesloten en de andere was normaal wel open alleen vandaag had deze speciaal een vergadering van de fietsenmakersbond, vol frisse tegenzin ben ben ik de voorband maar met mini handpomp gaan oppompen. Na een al een par minuten bezig te zijn volgde een harde plof gevolgd door een harde gesis, de tweede @#$%% k-binnenband twee was dus lek gesprongen en binnen een paar seconden plat. Mijn geluk kon vandaag dus niet op.
Aangezien Nieuw Poort aardig in de middle of now where ligt restte mij niets anders dan mijn met zwangerschapsverlof zijnde vrouw te bellen, die net bezig was om onze dochter naar het kinderdag verblijf te brengen. Daarna zou ze samen met de 7 weken oude jongen mij wel op komen halen met de Prius, wat betekende dat ik kletsnat van de regen toch zeker nog 30 minuten in kou mocht staan wachten. Geen prettig vooruitzicht, dus het werd zaak om een schuilplek te zoeken uit de wind met het liefst nog wat verwarming erbij. Na wat rond kijken in de Nieuw Port bleek iets voor negen natuurlijk niets open in Nieuw Poort, maar ik had wel een hoekje uit de wind gevonden.
Nieuwsgierig naar de grootte van het nieuwe lek heb ik de voorband eruitgehaald om te kijken of deze nog te redden was met de parktool plakkers die ik ook bij me heb. Maar helaas het gat zat strak langs de rubber versteviging van het ventiel, de latex binnen band had ik al weggegooid. De latex binnenband was al bezig aan zijn laatste week in actie, want het ventiel stopje was door metaal moeheid van het schroefdraad pennetje de avond ervoor eraf gevallen na het oppompen.
Na negen nog een keer het hoofd omd ehoek van de schuilplek gestoken om een beter plek te vinden waarna ik een reclamebord buiten zag staan van de enige elektronica winkel die Nieuw Poort nog rijk is. Ik heb mijn boeltje opgepakt en ben bij de elektronica zaak naar binnen gegaan om van de beschutting tegen de wind en de warmte te genieten. Hier heb ik uiteindelijk nog een uur binnen op mijn vrouw gewacht, want op de A27 was het één grote file na heropening en het ongeluk op de A2. Het wachten bij de elektronica winkel was een geluk bij ongeluk want zo heb ik van de eigenaresse nog een paar bakken koffie gekregen en heb ik een verlaat Moederdag cadeau voor mijn wederhelft kunnen kopen .
Al met al was ik uiteindelijk twee en half uur later op mijn werk dan gepland en heb ik niet heerlijk met de wind in de rug op de Lekdijk kunnen knallen voor een segmentje. Wat ik wel heb is een wederhelft die ondanks het ongemak toch nog blij met mij is.
Laatst gewijzigd door cannae op 13 mei 2013 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
enjoy the ride
-
- Forum-lid
- Berichten: 3500
- Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11
Oei! Ik dacht het altijd vrijdag de 13e was dat ongeluk brengt.
Zoals beloofd nog wat foto's van de MTB editie van Parijs-Roubaix van afgelopen zondag:
De eerste strook was het fameuze Bos van Wallers
Door de wind was het werken geblazen
Het stuurbordje was bij de eerste stop al niet meer schoon en de echt blubber moest nog komen.
Vooral tussen km20 en km70 was het een en al blubber
Maatje Bart is zich in zeer korte tijd als een prima MTBer aan het ontwikkelen.
De enige strook waar ze zon scheen. Dit is het verlengde van de strook van Mérignies ook wel Pave de Rosee genoemd. Normaal ga je na 700 meter rechts het asfalt op maar wij mochten nu rechtdoor over een alsmaar slechtere weg.
Bij een beetje Parijs-Roubaix hoort natuurlijk het wachten voor de overweg (Van Petegem denkt daar anders over)
Nieuw langs het parcours. Staat bij Moulin de Vertain,. Eigenlijk een lelijk ding.
Toen we op de wielerbaan waren ging de zon schijnen.
Een dag met een sterretje maar na een opknapbeurt in de design douches is veel ellende snel vergeten.
Zie m'n PR Blog voor verslag en meer foto's
De eerste strook was het fameuze Bos van Wallers
Door de wind was het werken geblazen
Het stuurbordje was bij de eerste stop al niet meer schoon en de echt blubber moest nog komen.
Vooral tussen km20 en km70 was het een en al blubber
Maatje Bart is zich in zeer korte tijd als een prima MTBer aan het ontwikkelen.
De enige strook waar ze zon scheen. Dit is het verlengde van de strook van Mérignies ook wel Pave de Rosee genoemd. Normaal ga je na 700 meter rechts het asfalt op maar wij mochten nu rechtdoor over een alsmaar slechtere weg.
Bij een beetje Parijs-Roubaix hoort natuurlijk het wachten voor de overweg (Van Petegem denkt daar anders over)
Nieuw langs het parcours. Staat bij Moulin de Vertain,. Eigenlijk een lelijk ding.
Toen we op de wielerbaan waren ging de zon schijnen.
Een dag met een sterretje maar na een opknapbeurt in de design douches is veel ellende snel vergeten.
Zie m'n PR Blog voor verslag en meer foto's
Ik had beloofd aan mijn broer om iets voor hem naar een vriend te brengen in Arkel, dus dat heb ik vandaag gefietst. Leuke nieuwe route die ik nog niet kende want ik was nog niet voorbij Dordrecht geweest. 66 km precies tussen de buien door, maar na zaterdag schrik je niet meer zo snel van een druppeltje.
Veni. Vidi. Fietsie.
Vanavond na het eten een trainingsronde met een vriend ( Nelus voor de forummers ) van me. De rest die zou komen was zwak/ziek/misselijk/slecht weer/wind* dus zijn we met z'n 2 op pad gegaan. We zijn vanuit Vlissingen richting Middelburg en Serooskerke zo naar Vrouwenpolder getogen. Nu de keuze richting Oostkapelle / Domburg of anders eens richting de Neeltje Jans. De keuze werd Neeltje Jans en dat was een goede keuze want we hadden wind in de rug, en dus betekende het terug ca 30-35 km wind tegen .
Na het Werkeiland Neeltje Jans gerond te hebben gingen we terug naar Vrouwenpolder om daarna richting Oostkapelle te gaan - en zo door naar Grijpskerke. Nog steeds de wind tegen maar dat kon de pret niet drukken ( we hebben leuk gebabbeld over alle mooie spullen die te koop zijn ). Na 62 Kilometer was ik weer thuis ( Nelus iets verder ) en met een net gemiddelde van 29,8km/h voldaan na een douche straks een heerlijk glas St Bernardus Abt om de avond af te sluiten.
* doorhalen wat van toepassing is.
Na het Werkeiland Neeltje Jans gerond te hebben gingen we terug naar Vrouwenpolder om daarna richting Oostkapelle te gaan - en zo door naar Grijpskerke. Nog steeds de wind tegen maar dat kon de pret niet drukken ( we hebben leuk gebabbeld over alle mooie spullen die te koop zijn ). Na 62 Kilometer was ik weer thuis ( Nelus iets verder ) en met een net gemiddelde van 29,8km/h voldaan na een douche straks een heerlijk glas St Bernardus Abt om de avond af te sluiten.
* doorhalen wat van toepassing is.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
- Berichten: 3500
- Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11
Herkenbaar!rene schreef: De rest die zou komen was zwak/ziek/misselijk/slecht weer/wind* dus zijn we met z'n 2 op pad gegaan.
* doorhalen wat van toepassing is.
Gisteravond mijn vaste avondrondje wat langer gemaakt met het oog op de regen van de komende dagen.
Groot rondje Voorne-Putten, goed voor 61km.
Na een tip van (ik meen) forumlid rene eens latex biba's geprobeerd icm Open Corsa CX bandjes (23mm voor / 25mm achter). Het zou tussen mijn oren kunnen zitten, maar ik heb nog nooit zo lekker gerold tegen de wind in. Ik was niet te houden! Het hele rondje verbrand rubber geroken, maar dat was ik dus zelf.
Uiteindelijk met een gemiddelde van 30,9km/u thuisgekomen. Voor mij uitzonderlijk hoog.
Groot rondje Voorne-Putten, goed voor 61km.
Na een tip van (ik meen) forumlid rene eens latex biba's geprobeerd icm Open Corsa CX bandjes (23mm voor / 25mm achter). Het zou tussen mijn oren kunnen zitten, maar ik heb nog nooit zo lekker gerold tegen de wind in. Ik was niet te houden! Het hele rondje verbrand rubber geroken, maar dat was ik dus zelf.
Uiteindelijk met een gemiddelde van 30,9km/u thuisgekomen. Voor mij uitzonderlijk hoog.
Beat the rain!
Vanmorgen vroeg opgestaan, zoon om 7:00 naar de crèche gebracht en snel naar huis om fietskleding aan te trekken. Nog ff snel op de buienradar kijken: zou volgens die site al om 9:30 gaan regenen Toch vertrokken, regenjasje mee. Vreemd genoeg was het eigenlijk prima weer. 's Ochtends nog nauwelijks wind, maar die stak al snel op. Prima rondje gemaakt met zelfs de nodige zon. Droog thuis gekomen.
Route: Groningen - Dorkwerd - Feerwerd - Ezinge - Ulrum - Kloosterburen - Stukje langs 't Wad - Pieterburen - Warffum - Onderdendam - Adorp - Wierumerschouw - Groningen.
Goed voor 81 km.
Vanmorgen vroeg opgestaan, zoon om 7:00 naar de crèche gebracht en snel naar huis om fietskleding aan te trekken. Nog ff snel op de buienradar kijken: zou volgens die site al om 9:30 gaan regenen Toch vertrokken, regenjasje mee. Vreemd genoeg was het eigenlijk prima weer. 's Ochtends nog nauwelijks wind, maar die stak al snel op. Prima rondje gemaakt met zelfs de nodige zon. Droog thuis gekomen.
Route: Groningen - Dorkwerd - Feerwerd - Ezinge - Ulrum - Kloosterburen - Stukje langs 't Wad - Pieterburen - Warffum - Onderdendam - Adorp - Wierumerschouw - Groningen.
Goed voor 81 km.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Gezien de slechte prognose voor Enschede en omgeving gisteren de auto gepakt en naar Ibbenbüren gereden. 's Ochtends was het daar 20 graden en scheen de zon, toen ik aankwam was dat feest helaas al voorbij. Het merendeel van de middag 't wel droog gehad en een paar keer een heel flets zonnetje mogen zien.
Een ronde van 144 km gereden met 2145 hoogte meters. Het KOMmetje op de Doreberg gepakt en voor de rest goed tempo gereden.
http://app.strava.com/activities/54360629" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is zo een mooie route. Er zit alleen 1 stukje onverhard in, maar dat loopt omhoog en is prima te doen op de racefiets. Ik had liever wat minder wegen heen en terug gereden, maar dat gaat ten kosten van hoogte meters. Doordat de meeste wegen smal zijn en slingeren vind ik het minder bezwaarlijk om 2x hetzelfde te rijden (in een andere richting).
Een ronde van 144 km gereden met 2145 hoogte meters. Het KOMmetje op de Doreberg gepakt en voor de rest goed tempo gereden.
http://app.strava.com/activities/54360629" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is zo een mooie route. Er zit alleen 1 stukje onverhard in, maar dat loopt omhoog en is prima te doen op de racefiets. Ik had liever wat minder wegen heen en terug gereden, maar dat gaat ten kosten van hoogte meters. Doordat de meeste wegen smal zijn en slingeren vind ik het minder bezwaarlijk om 2x hetzelfde te rijden (in een andere richting).
Wel opvallend dat je de cementfabriek en de Jägerberg niet hebt meegepakt. Dat zijn toch twee van de leukere klimmetjes in die regio. Na je lus ten oosten van Bad Iburg had je heel mooi nog een zuidelijk lusje via de Alter Potsdam naar Lienen kunnen rijden om nog even de Cementfabriek mee te pakken. De Jägerberg kun je daarna heel simpel meepakken. Ik rijd er zelf eerst omheen, want ik wil per se de westkant doen want die is veel mooier.
Even voor je getekend: http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=544533" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder pak ik bij de TV-toren meestal wel 2 klimmetjes mee. Behalve de Brandenberg meestal ook de oostkant van de Grafenstrasse. Die is niet te moeilijk en dus prima om een beetje in te komen.
Tegenwoordig rijd ik naar de Dörenberg via de Amtsweg. Beter asfalt en levert je weer 25 extra hm op.
Wel voor de Kleeberg, wat een rotding is dat toch
De Johannisegge/Schornstein ken ik nog niet, de volgende keer dat ik in die regio ben ga ik 'm eens meepakken. Ik had deze route getekend (zelfde weg terug), lijkt je dat wat?
Even voor je getekend: http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=544533" onclick="window.open(this.href);return false;
Verder pak ik bij de TV-toren meestal wel 2 klimmetjes mee. Behalve de Brandenberg meestal ook de oostkant van de Grafenstrasse. Die is niet te moeilijk en dus prima om een beetje in te komen.
Tegenwoordig rijd ik naar de Dörenberg via de Amtsweg. Beter asfalt en levert je weer 25 extra hm op.
Wel voor de Kleeberg, wat een rotding is dat toch
De Johannisegge/Schornstein ken ik nog niet, de volgende keer dat ik in die regio ben ga ik 'm eens meepakken. Ik had deze route getekend (zelfde weg terug), lijkt je dat wat?
Laatst gewijzigd door havana op 16 mei 2013 11:57, 3 keer totaal gewijzigd.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Berichten: 1767
- Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
- Locatie: Soest
- Contact
Gisterenavond "ineens" bijna het mooiste weer dat je kan verlangen dit voorjaar. Lekker zonnetje, redelijke temperatuur en alleen redelijk wat wind. Dus vlot wat eten en iets na 17:30u de fiets op voor paar uurtjes. Vanaf Soest richting Wijk bij Duurstede met paar stukken redelijk wind tegen.
Vanaf Wijk bij Duurstede naar Amerongen lekker windje mee en dan vliegen de km's heel vlot voorbij. Via de Amerongse berg richting de Kaapse bossen om daar paar rondjes te doen en leek wel of iedereen dat zelfde idee had. Wat een drukte en wat gingen sommigen waanzinnig hard die heuvels op. Weet gelijk mijn plek weer , maar verder wel heerlijk trappen daar. Terug ri Amersfoort en naar Soest.
Uiteindelijk toch goed voor 103 km met net 30 km/u gemiddeld voor wat het waard is. Benen deden aardig zeer, maar wel prima training.
Ritje volgens Strava http://app.strava.com/activities/54368899
Vanaf Wijk bij Duurstede naar Amerongen lekker windje mee en dan vliegen de km's heel vlot voorbij. Via de Amerongse berg richting de Kaapse bossen om daar paar rondjes te doen en leek wel of iedereen dat zelfde idee had. Wat een drukte en wat gingen sommigen waanzinnig hard die heuvels op. Weet gelijk mijn plek weer , maar verder wel heerlijk trappen daar. Terug ri Amersfoort en naar Soest.
Uiteindelijk toch goed voor 103 km met net 30 km/u gemiddeld voor wat het waard is. Benen deden aardig zeer, maar wel prima training.
Ritje volgens Strava http://app.strava.com/activities/54368899
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........