Garmin Edge 810
-
- Forum-lid
Vandaag eerste rit met m'n nieuwe edge 810 gemaakt, slaat het hele scherm vast. Gebeurde nadat ik wat in de navigatie instellingen zat te veranderen. De onderste knoppen werkten niet meer en het tochscreen reageerde nergens meer op. Wat nog wel werkte was uitzetten (en weer aan). Helaas is daarmee wel de hele rit verloren gegaan. Met de edge 500 nooit problemen gehad. Hoop dat het eenmalig was anders gaat ie gauw op marktplaats.
Ook voor mij vandaag de eerste rit. En die van mij deed het goed. Dus er is hoop. Mischien dat je de navigatie instellingen beter van tevoren kunt doen.bushwankaz schreef:Vandaag eerste rit met m'n nieuwe edge 810 gemaakt, slaat het hele scherm vast. Gebeurde nadat ik wat in de navigatie instellingen zat te veranderen. De onderste knoppen werkten niet meer en het tochscreen reageerde nergens meer op. Wat nog wel werkte was uitzetten (en weer aan). Helaas is daarmee wel de hele rit verloren gegaan. Met de edge 500 nooit problemen gehad. Hoop dat het eenmalig was anders gaat ie gauw op marktplaats.
Vandaag ook mijn eerste rit met de Garmin. Ben tevreden, maar de batterij gaat wel snel leeg. Ging weg met 100% en aan het einde van de rit (50km) was de batterij al op 46%. Scherm stond de hele tijd aan en bluetooth ook. Volgende keer bluetooth uit en een lagere schermhelderheid proberen.
Cannondale
Die van mij was na 57 km op 70%. Vraag me af of hij de opgegeven tijd van 17 uur haalt.Cube2000 schreef:Ging weg met 100% en aan het einde van de rit (50km) was de batterij al op 46%. Scherm stond de hele tijd aan en bluetooth ook. Volgende keer bluetooth uit en een lagere schermhelderheid proberen.
Mijn Garmin liep vandaag, tijdens z'n tweede rit, ook vast. Heel irritant. Valt me tegen voor een apparaat van bijna 400€.bushwankaz schreef:Vandaag eerste rit met m'n nieuwe edge 810 gemaakt, slaat het hele scherm vast. Gebeurde nadat ik wat in de navigatie instellingen zat te veranderen. De onderste knoppen werkten niet meer en het tochscreen reageerde nergens meer op. Wat nog wel werkte was uitzetten (en weer aan). Helaas is daarmee wel de hele rit verloren gegaan. Met de edge 500 nooit problemen gehad. Hoop dat het eenmalig was anders gaat ie gauw op marktplaats.
Cannondale
gebruik je toevallig de OSM map ?Cube2000 schreef:Mijn Garmin liep vandaag, tijdens z'n tweede rit, ook vast. Heel irritant. Valt me tegen voor een apparaat van bijna 400€.bushwankaz schreef:Vandaag eerste rit met m'n nieuwe edge 810 gemaakt, slaat het hele scherm vast. Gebeurde nadat ik wat in de navigatie instellingen zat te veranderen. De onderste knoppen werkten niet meer en het tochscreen reageerde nergens meer op. Wat nog wel werkte was uitzetten (en weer aan). Helaas is daarmee wel de hele rit verloren gegaan. Met de edge 500 nooit problemen gehad. Hoop dat het eenmalig was anders gaat ie gauw op marktplaats.
Nee, heb alleen de standaard kaart die er al op zat.kooijtje2 schreef:gebruik je toevallig de OSM map ?Cube2000 schreef:Mijn Garmin liep vandaag, tijdens z'n tweede rit, ook vast. Heel irritant. Valt me tegen voor een apparaat van bijna 400€.bushwankaz schreef:Vandaag eerste rit met m'n nieuwe edge 810 gemaakt, slaat het hele scherm vast. Gebeurde nadat ik wat in de navigatie instellingen zat te veranderen. De onderste knoppen werkten niet meer en het tochscreen reageerde nergens meer op. Wat nog wel werkte was uitzetten (en weer aan). Helaas is daarmee wel de hele rit verloren gegaan. Met de edge 500 nooit problemen gehad. Hoop dat het eenmalig was anders gaat ie gauw op marktplaats.
Cannondale