Garmin Edge 800
@Peike: Ja, dat kan, mits je een routeerbare kaart hebt, zoals de City Navigator. Je voert het adres in en de garmin geeft de route aan naar huis. Je kan je huisadres ook als een vast waypoint invoeren zodat dit wat sneller ingevoerd is.
-
- Forum-lid
Evenals met de open street map
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
Wat bedoel je met "zie ik 2 routes tegelijk" ?
Hello, kan er iemand mij helpen?
Ik heb sinds vandaag een Edge 800 bundle gekocht en wilde dat ding gaan gebruiken met OSM (na 1 en ander hier gelezen te hebben). Nu heb ik ergens een manual gevonden hoe OSM routeerbaar te gebruiken, maar ik heb helemaal geen MapSoure bij dit toestel bij. Erger nog, als ik dat ding aan de PC hang, dan herkent de PC dit niet en hij kan ook blijkbaar de software niet vinden.
Kan er iemand me vertellen hoe ik aan Mapsource kan geraken (ik dacht dat dit bij de Edge 800 zat) en of het normaal is dat M'n PC de edge 800 niet herkent?
F
Ik heb sinds vandaag een Edge 800 bundle gekocht en wilde dat ding gaan gebruiken met OSM (na 1 en ander hier gelezen te hebben). Nu heb ik ergens een manual gevonden hoe OSM routeerbaar te gebruiken, maar ik heb helemaal geen MapSoure bij dit toestel bij. Erger nog, als ik dat ding aan de PC hang, dan herkent de PC dit niet en hij kan ook blijkbaar de software niet vinden.
Kan er iemand me vertellen hoe ik aan Mapsource kan geraken (ik dacht dat dit bij de Edge 800 zat) en of het normaal is dat M'n PC de edge 800 niet herkent?
F
Misschien eerst Garmincommunicator installeren ? Mapsource zit bij de kaarten van CN geloof ik.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mapsource kan je zo downloaden, maar is alleen te installeren via één van de twee volgende omwegen
1. Eerst Garmin Training Center installeren
OF
2. De .EXE file uitpakken met WinRAR en vervolgens de .MSI file aanklikken
1. Eerst Garmin Training Center installeren
OF
2. De .EXE file uitpakken met WinRAR en vervolgens de .MSI file aanklikken