Scherp van je ... ben benieuwdncornelisse schreef: ↑03 jan 2018 19:01 Binnenkort ook de andere grote uitbreiding op Watopia. Een klim van een uur. Op de weg van Road to Ruins rechtsaf naar Mount Banie. De afslag is al gemarkeerd en op Google maps kan je Mount Banie zien.
Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
-
- Forum-lid
beste zwifters,
Nog maar nieuw op zwift en moet zeggen, is plezant!
Wat ik echter raar vind, is dat ik helemaal alleen fiets op het parcours...
Ik log in via mijn naam, kom op het hoofdscherm en klik dan op 'Ride', en dan ben ik alleen...
Wat doe ik daar verkeerd?
Ook als ik mij aanmeld voor wedstrijd, geraak ik daar nooit in...
groeten,
Nog maar nieuw op zwift en moet zeggen, is plezant!
Wat ik echter raar vind, is dat ik helemaal alleen fiets op het parcours...
Ik log in via mijn naam, kom op het hoofdscherm en klik dan op 'Ride', en dan ben ik alleen...
Wat doe ik daar verkeerd?
Ook als ik mij aanmeld voor wedstrijd, geraak ik daar nooit in...
groeten,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je een 'world hack' gedaan om hem een keer naar Watopia te dwingen ofzo?
Less is bore
- opperhoofd
- Forum-lid
Is het totaal aantal kilometers zo belangrijk dan? Hoe kijk je er tegenaan met andere type fietsen? Wellicht heb je een MTB, maak je je dan ook druk om het aantal kilometers?
Er zijn vele factoren die het invloed hebben op het aantal gereden kilometers. Zwift is er slechts een van.
In elk geval biedt strava niet genoeg filtermogelijkheden. Als je iets als Veloviewer connect met Strava kan je veel meer. Als je alle gegevens van je ritten op orde hebt (type fiets) kan je leuke overzichten bekijken.
Er zijn vele factoren die het invloed hebben op het aantal gereden kilometers. Zwift is er slechts een van.
In elk geval biedt strava niet genoeg filtermogelijkheden. Als je iets als Veloviewer connect met Strava kan je veel meer. Als je alle gegevens van je ritten op orde hebt (type fiets) kan je leuke overzichten bekijken.
-
- Forum-lid
Aantal trainingsuren is inderdaad veel belangrijker. Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee dat Strava in- en outdoor op één hoop veegt.
Ik zou ze gewoon lekker mee laten tellen. Je hebt immers ook de inspanning er voor geleverd. Je hebt ze verdiend!
Gek van de weg, de MTB en het gravel