Vandaag gefietst in 2016
- Wolfhound32
- Forum-lid
Leuke foto's TTT.
Laatst gewijzigd door Wolfhound32 op 11 mei 2016 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Forum-lid
Heel erg mooie foto's. En het weer was zeker ook goed.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Het zit een beetje tegen de afgelopen weken,eerst mijn been,dat gaat nu beter maandag de hechtingen er uit laten halen,maar het gaat op het ogenblik ook wat minder met de gezondheid van mijn toch al ziekelijke vrouw.
Ik zal niet te veel in details treden maar ik verzorg haar al een aantal jaren thuis,omdat ik een verpleeghuis geen optie vind zo lang ik het zelf kan.
Maar goed dit terzijde,ondanks geen lust om te fietsen momenteel toch vanmorgen op de fiets gestapt voor een klein rondje,en genoten dat ik heb
Zit er aan te denken morgen ook mijn kop even leeg te maken
https://www.strava.com/activities/572375256
Ik zal niet te veel in details treden maar ik verzorg haar al een aantal jaren thuis,omdat ik een verpleeghuis geen optie vind zo lang ik het zelf kan.
Maar goed dit terzijde,ondanks geen lust om te fietsen momenteel toch vanmorgen op de fiets gestapt voor een klein rondje,en genoten dat ik heb
Zit er aan te denken morgen ook mijn kop even leeg te maken
https://www.strava.com/activities/572375256
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Sterkte ermee Ikon. Gelukkig kun je je nog een beetje ontspannen op de fiets..
Vandaag, na een paar dagen rust wegens last van hooikoorts, weer de fiets gepakt.
Vanuit Almere rondje Harderwijk-Nijkerk 90km, zonnig weer, 23°C, zo-wind 3Bf.
En wat een rust in de Flevopolder, je komt er 'niemand' tegen.!
https://www.strava.com/activities/572529960
Vanuit Almere rondje Harderwijk-Nijkerk 90km, zonnig weer, 23°C, zo-wind 3Bf.
En wat een rust in de Flevopolder, je komt er 'niemand' tegen.!
https://www.strava.com/activities/572529960
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik heb nog eens mijn (Grand) Canyon AL 6.9 van stal gehaald. Na een grondige revisie (fietsen aan zee is niet verstandig als je nadien je fiets niet kan afspuiten) het vaste parkoertje te De Haan aan Zee nog eens getest. Het is amper 3.40km lang, maar ondanks dat dit parkoers aan zee ligt, is het gevarieerd. Na 2 ½ ronde (pakweg 17km) snel terug naar huis gefietst.
Uiteindelijk toch weer mooi 73km erbij vandaag. En met dit weer is het genieten. Alleen wat extra vitamines binnen (insecten).
Uiteindelijk toch weer mooi 73km erbij vandaag. En met dit weer is het genieten. Alleen wat extra vitamines binnen (insecten).
Een behoorlijk intensief traininkje bij de fietsclub gehad. We moesten oa achtervolgen en dan om beurten op het grote blad/kleine blad, het hele rondje dus ook het klimmetje. Ik dacht dat we maar twee keer moesten dus ik had me al helemaal leeg gefietst en toen moesten we nog 2 keer. Arrch...
Maar het was wel leuk...alleen die muggen...wat een joekels van muggen. Is er ineens een tijgermuggenplaag uitgebroken ofzo?
Op een ander stuk van de baan was Lucinda Brand aan het trainen met handbikers, ook wel tof om te zien. Respect voor die lui dat ze met hun armen zo hard kunnen fietsen, ook heuvelop.
Maar het was wel leuk...alleen die muggen...wat een joekels van muggen. Is er ineens een tijgermuggenplaag uitgebroken ofzo?
Op een ander stuk van de baan was Lucinda Brand aan het trainen met handbikers, ook wel tof om te zien. Respect voor die lui dat ze met hun armen zo hard kunnen fietsen, ook heuvelop.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Hoe herkenbaar.i-mac schreef:?.. En met dit weer is het genieten. Alleen wat extra vitamines binnen (insecten).
Dinsdagmiddag langs de dijk, ook zeker een halve kilo extra vlees binnen gekregen. Hoefde 's avonds bij het eten dan ook geen vlees meer.
En of het normaal is?....
Eén van de segmentjes op de dijken hier heet "Bakkes vol met vliegjes!"
Maar niet gaan overdrijven over die insecten hè. Anders kunnen we wel een "ik ben er klaar mee, laat de herfst maar komen" topic starten .
Zelf gisteravond (echt heerlijk om na het werk een paar uur te kunnen fietsen) wezen windstoempen. Kort-kort, zon, 24 graden maar stiekem toch wel een klein beetje klaar met die ventilator uit het oosten...
Maar niet gaan overdrijven over die insecten hè. Anders kunnen we wel een "ik ben er klaar mee, laat de herfst maar komen" topic starten .
Zelf gisteravond (echt heerlijk om na het werk een paar uur te kunnen fietsen) wezen windstoempen. Kort-kort, zon, 24 graden maar stiekem toch wel een klein beetje klaar met die ventilator uit het oosten...
older Budweiser
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die wind is echt heel vervelend ja. En zelfs 's morgens waait ie vaak al aardig door .Kilowatt schreef: toch wel een klein beetje klaar met die ventilator uit het oosten...
Maar ja, windstil en koud en nat is ook geen optie.
Less is bore
Was gisteren heerlijk weer ..... en echt niet te veel wind in de ochtend. Kortom kort-kort en aflevering 2 van:
Langst de oevers van de Schelde.
https://www.strava.com/activities/572441645
Langst de oevers van de Schelde.
https://www.strava.com/activities/572441645
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless