Olympische spelen 2016
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
hij doet net alsof sporters een soort kleuters zijn, zonder respect voor medesporters
Het is sowieso onbegrijpelijk dat dat sort klojo's altijd maar weer op dat soort plekken terecht komt. Kan iemand hem niet gewoon even een hockeystick van heel dichtbij laten zien ofzo.daniel1975 schreef:De rest van de bobo's zijn ook klojo's, want die laten het gebeuren.
Onbegrijpelijk dat die man op die plek zit.
Nee serieus, ik snap echt niet dat er nou nooit eens iemand opstaat en tegen zo'n man zegt dat het gewoon genoeg is.
De boodschap is; topsport is niet leuk. Topsport is alleen maar even leuk als je wint en verder voor de bobo's. Er is geen Team.nl. Er is Bobo's are Us.nl.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Hoezo, het was gewoon live op nos.nl. Inclusief huldiging. De Zweedse winnares is pas 22 en was de jongste in dit veld.daniel1975 schreef:Door NOS weer eens compleet genegeerd volgens mijWalter G schreef:Emily Batty net naast het podium, Anne Terpstra vijftiende op de cross country. Ik vind het best wel een uitdagend parcours.
Even van het huidige onderwerp binnen dit topic af. Sorry. Die Bobo's pak ik morgen wel
Toch wel strak van Sagan om aan die MTB race deel te willen nemen.
Ja, je kunt zeggen dat hij niets te verliezen heeft en alles te winnen en als het ware geen risico op een blamage loopt.
Gedeeltelijk is dat natuurlijk waar maar aan de andere kant heeft hij natuurlijk wel een MTB verleden is toch wel de grote jongen op de weg dit jaar.
Het boeit hem gewoon niet denk ik dan en hij wil gewoon die uitdaging aangaan al moet hij wel op de laatste 7e lijn starten.
Bij Sagan zit het erg goed in het koppie en met zo'n fysieke capaciteiten en ervaring op zowel weg als MTB gaat hij misschien toch weer een kunstje flikken.
Of en hoe goed dat zal zijn weten we morgen.
Ik ga zeker kijken (17:30 morgen).
Toch wel strak van Sagan om aan die MTB race deel te willen nemen.
Ja, je kunt zeggen dat hij niets te verliezen heeft en alles te winnen en als het ware geen risico op een blamage loopt.
Gedeeltelijk is dat natuurlijk waar maar aan de andere kant heeft hij natuurlijk wel een MTB verleden is toch wel de grote jongen op de weg dit jaar.
Het boeit hem gewoon niet denk ik dan en hij wil gewoon die uitdaging aangaan al moet hij wel op de laatste 7e lijn starten.
Bij Sagan zit het erg goed in het koppie en met zo'n fysieke capaciteiten en ervaring op zowel weg als MTB gaat hij misschien toch weer een kunstje flikken.
Of en hoe goed dat zal zijn weten we morgen.
Ik ga zeker kijken (17:30 morgen).
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
De winnaar van het speerwerpen mocht van zijn jeugdtrainer niet beginnen met speerwerpen, omdat hij daar niet geschikt voor was. Terwijl hij dat wel zo leuk vond.
Mocht toch eens proberen.... En nu olympisch goud.
Ik hou van zulke verhalen, .
Mocht toch eens proberen.... En nu olympisch goud.
Ik hou van zulke verhalen, .
Gelukkig heb ik maar 10 jaar zelf gehockeyd en ook nog een 5 jr over hockey geschreven voor de plaatselijke krant, toch kan het best zijn dat ik er geen verstand van heb...Sha Kokken schreef:Man wat kan jij het mis hebbenhavana schreef:Ongelofelijk slecht van de dames!! Enorme wanprestatie dit.
Ik merk wel dat een aantal aanwezigen hier weinig verstand van hockey hebben.
Meestal wel van fietsen gelukkig
Dat je verliezende sporters naar huis stuurt snap ik echt niet. Dat je ze stimuleert om als support bij andere sporten te gaan zitten snap ik. Een dergelijk gedrag zou het woord TEAM glans geven. Mensen wegsturen die gewoon hun best hebben gedaan spoor je niet. Gaat iemand zich als hij klaar is zich misdragen kan je hem altijd nog wegsturen. Maar sporters die het zelf net niet gehaald hebben zijn prima supporters voor andere disciplines. Gemiste kans.