tour 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik maak ondanks dat ik geen fan ben een diepe buiging voor Alaphilippe, maar het is nu gedaan. Kruiswijk naar 3!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
1 Bernal 2 Thomas 3 Kruiswijk
Mooiste tour in jaren, maar dan wel een dodelijk saai 1-2 je voor Sky.
Mooiste tour in jaren, maar dan wel een dodelijk saai 1-2 je voor Sky.
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
Derde is knap, maar het voelt voor mij als trouwe kijker toch een beetje als een sof. Jammer dat er niet aangevallen is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kruiswijk kon niet meer, zoveel was wel duidelijk.robbebopper schreef: ↑27 jul 2019 16:33 Derde is knap, maar het voelt voor mij als trouwe kijker toch een beetje als een sof. Jammer dat er niet aangevallen is.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hij zat kei dood en moest Buchmann nog achter hem houden dus aanvallen was te gevaarlijk.
Hoe dan ook Jumbo vs Lidl = 1-0
Hoe dan ook Jumbo vs Lidl = 1-0
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- robbebopper
- Forum-lid HC
Door de Plus
Inderdaad, meer zat er niet in. Knap gereden, maar ik vond het wat tegenvallen kwa strijd en spanning. Had er meer van verwacht. Podium is een prachtig resultaat, maar memorabel vond ik het niet. Hopelijk kan Groenewegen morgen nog een kers op de taart zetten voor JumboVisma, want ze hebben natuurlijk een uitstekende Tour gereden.daniel1975 schreef: ↑27 jul 2019 16:38Kruiswijk kon niet meer, zoveel was wel duidelijk.robbebopper schreef: ↑27 jul 2019 16:33 Derde is knap, maar het voelt voor mij als trouwe kijker toch een beetje als een sof. Jammer dat er niet aangevallen is.
Duidelijk dat er niet meer in zat voor Kruijswijk, en derde is uiteraard een goede prestatie. Maar ik had toch liever wat meer de dood of de gladiolen acties van hem gezien. Wellicht niet helemaal reëel, maar toch in de tour telt eigenlijk alleen geel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gister had dat moeten gebeuren; Kruiswijk reed duidelijk nog op reserve. Dan had ik wel eens willen zien of Thomas het gered had.
Verder blijft staan wat mij betreft: mooiste tour in 15-20 jr, wel anticlimax met deze twee dagen en dit podium.
Verder blijft staan wat mij betreft: mooiste tour in 15-20 jr, wel anticlimax met deze twee dagen en dit podium.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
soort quintana... Pokerface en volgen en dan podium rijden
Nee, ik vind het een mooie prestatie, jammer dat er vandaag niet meer vuurwerk was qua aanvallen, maar Jumbo reed gewoon strak tempo (wat normaal ineos doet), en kruijswijk kon er niet meer bovenop doen.
Nee, ik vind het een mooie prestatie, jammer dat er vandaag niet meer vuurwerk was qua aanvallen, maar Jumbo reed gewoon strak tempo (wat normaal ineos doet), en kruijswijk kon er niet meer bovenop doen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Bernal is een verdiende winnaar. Jammer voor Alaphilippe dat hij alsnog van het podium dondert, hij is degene die echt kleur gegeven heeft aan deze Tour (wat, met uitzondering van Bernal, misschien niet echt gezegd kan worden van de overige klassementsrenners). Jumbo-Visma was bijna van het niveau Sky van de vorige jaren, maar Kruiswijk zelf was net niet goed genoeg om het af te maken. Ik vrees dat dit voor hem misschien wel dè kans was om de Tour te winnen en dat hij de komende jaren geconfronteerd zal worden met een sterker wordende Bernal, Froome, Dumoulin...
-
- Forum-lid
Bernal de sterkste de beste. Ik vond het een top Tour , jammer voor Pinot.