Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Sweety2008
- Forum-lid
Aha weer iets erbij geleerd:)
Ghost Nivolet 6LC
Ik vind die broek perfect, heb hem nu ongeveer een jaar maar ik heb nog geen slijtage kunnen bespeuren, zal er eens opletten als hij uit de was komt.beezer schreef:Ben benieuwd wat je van de broek vindt. Broek zit wel ok, maar de naden aan de bovenkant en aan de onderkant slijten wel erg snel bij mij ........
Ik was al mijn technische kleren op 30 graden en met poeder (zoals vaak aangeraden wordt) om zo ook de technische structuur open te houden.sjoerdth schreef:Ik vind die broek perfect, heb hem nu ongeveer een jaar maar ik heb nog geen slijtage kunnen bespeuren, zal er eens opletten als hij uit de was komt.beezer schreef:Ben benieuwd wat je van de broek vindt. Broek zit wel ok, maar de naden aan de bovenkant en aan de onderkant slijten wel erg snel bij mij ........
Slecht wassen betekend eerder slijtage (vooral met vloeibaar wasmiddel en al helemaal met was verzachter)
Ik was ook op 30, maar wel met vloeibaar, en ik heb nog nooit problemen gehad met wat dan ook. Heb soms het idee dat sommige mensen van iets simpels een hele wetenschap proberen te maken. Ik weet ook niet hoe lang mensen verwachten dat een kledingstuk mee gaat, met een broek bijvoorbeeld vind ik 2 jaar wel prima, dan begint meestal toch de zeem wat minder te worden. Dat gezegd hebbende gebruik ik ze meestal wel langer dan dat.
Was overigens wel al mijn zwarte fietskleding bij elkaar met wasmiddel voor zwarte was en het viel me laatst op dat de bretels van de Sportful wel erg grauwig zijn geworden, maar goed, dat ziet niemand verder.
Was overigens wel al mijn zwarte fietskleding bij elkaar met wasmiddel voor zwarte was en het viel me laatst op dat de bretels van de Sportful wel erg grauwig zijn geworden, maar goed, dat ziet niemand verder.
Waar heb jij ze gekocht als ik vragen mag?Hanz Bé schreef:Was door mijn voorraad binnenbandjes heen, en had vorige week met enige spoed een nieuwe nodig. Dus naar de LBS..... €7,50 aftikken voor een Aktiv8 bandje
Nu dus in Dld 10 stuks Conti binnenbandjes gekocht voor 35 euro inclusief verzenden.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- robbebopper
- Forum-lid HC
Bij Decathlon heb ik vier stuks Michelin pro 4 service course banden gekocht.
In de aanbieding als set (voor twee stuks 38,32 euro)
Echt heel goedkoop!
http://www.decathlon.nl/band-pro4-zwart ... 04334.html
In de aanbieding als set (voor twee stuks 38,32 euro)
Echt heel goedkoop!
http://www.decathlon.nl/band-pro4-zwart ... 04334.html
Het zijn voor mij de beste sokken, gezien de prijs.Soap schreef:Had ook weer 4 paar, zijn weer erg fijne sokjesjwkeij schreef:Jasper z'n bedrijf wat draaiende houden.
2x deze.
en 2x deze = 2 paar in mijn geval.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander