foto van je fiets
-
- Forum-lid
Zonde dat er een fiets voor staat maar mooie fiets
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het hele stuur mag wat omhoog, staan de shifters meteen goed! Bocht van het stuur wijst omhoog. Moet een klein beetje naar beneden wijzen.jwkeij schreef:Staan de shifters niet wat te ver naar beneden of is dat het standpunt van de foto?
Verder moooie fiets, hoor! Ook naar zitten kijken voordat BartV mijn frame gemaakt heeft.
o'7o
- thestudent
- Forum-lid HC
Even aan t klussen vandaag. Nieuwe bandjes ( schwalbe one 25mm) cassette wisselen naar campa 11-23 en even de achternaaf van wat nieuw vet voorzien. Plus reynolds cryo blue blokjes gewisseld in een setje remblokhouders. Binnenkort maar fietsen!
Ja de fiets is nog voorzien van lampjes voor de nachtelijke trainingsrondjes. Binnenkort maar een tochtje fietsen. En ik had wat instagram filters nodig om de donkere foto binnen enigszins toonbaar te maken.
Ja de fiets is nog voorzien van lampjes voor de nachtelijke trainingsrondjes. Binnenkort maar een tochtje fietsen. En ik had wat instagram filters nodig om de donkere foto binnen enigszins toonbaar te maken.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!