Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Voor veel winkeliers is de aanstaande kerst belangrijk voor hun omzet.
Veel middenstanders verdienen nu hun boterham en misschien nog iets voor erop.
En dat terwijl niet eens duidelijk is waar nou die extra besmettingen vandaan komen.
Dat nog even los van het feit dat het aantal officiële besmettingen wel toeneemt maar je dat niet terugziet in de IC statistieken.
Dat Nederland zich deels gedwongen voelt door de acties van Merkel toont alleen maar aan dat die de EU ons niets goeds brengt.
Sluiten die hap en terug naar de EEG.
Veel middenstanders verdienen nu hun boterham en misschien nog iets voor erop.
En dat terwijl niet eens duidelijk is waar nou die extra besmettingen vandaan komen.
Dat nog even los van het feit dat het aantal officiële besmettingen wel toeneemt maar je dat niet terugziet in de IC statistieken.
Dat Nederland zich deels gedwongen voelt door de acties van Merkel toont alleen maar aan dat die de EU ons niets goeds brengt.
Sluiten die hap en terug naar de EEG.
Laatst gewijzigd door NicoNB op 14 dec 2020 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben zoooo fokking boos op dit moment. En je kan daar helemaal niets mee. Beetje ranten op een fietsforum heeft ook weinig zin...daniel1975 schreef: ↑14 dec 2020 12:27Bezopen plan. Nergens voor nodig, kinderen worden nu gebruikt om de ouders thuis te houden.havana schreef:[/img]me=1607944291 user_id=402815]
Basisscholen en kinderopvang ook dicht, meldt RTL.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik snap het ook niet. De basisscholen zouden open blijven, dat is ons beloofd. Dit kabinet verliest hiermee iedere geloofwaardigheid, voor zover ze die nog hadden.
De hele zomer hebben ze de tijd gehad leegstaande ziekenhuizen in te richten en te bemensen, desnoods met dubbele salarissen voor herintreders. Niets van dat alles.
Dit gaat weer miljarden kosten die de toekomstige generatie zal moeten dragen.
De hele zomer hebben ze de tijd gehad leegstaande ziekenhuizen in te richten en te bemensen, desnoods met dubbele salarissen voor herintreders. Niets van dat alles.
Dit gaat weer miljarden kosten die de toekomstige generatie zal moeten dragen.
Dat zou de eerste keer geweest zijn dat je ergens begrip voor zou hebben met betrekking tot scholen.daniel1975 schreef: ↑14 dec 2020 12:03+1
Zelfs deze schoolweek mogen de kinderen niet afmaken. Die 2 weken verlenging vakantie heb ik nog begrip voor, maar dit echt niet.
Met dank aan Merkel.
Tja, ik moet zeggen dat ik de basisscholen ook niet snap. Alhoewel het grootste deel in de kerstvakantie valt. Ik denk inderdaad dat de middelbare alleen de grote klap zou maken.
Tsja, de niet essentiele winkels dicht, lastig. Ik denk dat als het ergens mis gaat is het bij intratuinen en ikea's. Maar de kleine winkeliers? Maar dan wordt het probleem weer: wat is klein? Ik denk dat het hele land baalt als een stekker vanavond, behalve als je bij bol.com, coolblue, en dat soort tenten werkt.
Als dan toch alles online moet, benieuwd waar mensen retouren kwijt gaan kunnen, of pakketjes op kunnen gaan halen. Of ook niet essentieel? Dan kun je pakketpunten herkennen aan die stapels dozen voor de deur. Maar goed, dat is het minste probleem denk ik.
Tsja, de niet essentiele winkels dicht, lastig. Ik denk dat als het ergens mis gaat is het bij intratuinen en ikea's. Maar de kleine winkeliers? Maar dan wordt het probleem weer: wat is klein? Ik denk dat het hele land baalt als een stekker vanavond, behalve als je bij bol.com, coolblue, en dat soort tenten werkt.
Als dan toch alles online moet, benieuwd waar mensen retouren kwijt gaan kunnen, of pakketjes op kunnen gaan halen. Of ook niet essentieel? Dan kun je pakketpunten herkennen aan die stapels dozen voor de deur. Maar goed, dat is het minste probleem denk ik.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Als ik zie hoeveel moeite wij hier hebben om nog een beetje een acceptabel programma te draaien op de basisschool, vind ik het juist een goede keuze om die ook z.s.m. dicht te gooien.
De kerstviering doen we dan gewoon morgen. Er zijn ergere dingen dan een schoolorkest dat de liedjes nog niet helemaal onder de knie heeft.
Het mag ondertussen ook wel duidelijk zijn dat alle gebouwen waar mensen samenkomen oorzaak zijn van besmettingen. Wil je structureel onder de 1000 per dag, dan moet je bijna alles dichtgooien.
Het was mijn keuze niet geweest maar binnen het gekozen beleid wel de enige logische stap.
De kerstviering doen we dan gewoon morgen. Er zijn ergere dingen dan een schoolorkest dat de liedjes nog niet helemaal onder de knie heeft.
Het mag ondertussen ook wel duidelijk zijn dat alle gebouwen waar mensen samenkomen oorzaak zijn van besmettingen. Wil je structureel onder de 1000 per dag, dan moet je bijna alles dichtgooien.
Het was mijn keuze niet geweest maar binnen het gekozen beleid wel de enige logische stap.
Campagnolo Ultra Dork
Mod-break: verwijderd i.v.m. complot theoriën.
Laatst gewijzigd door RVV op 14 dec 2020 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
De scholen en kdv gaan dicht zodat men dan nu wel thuis gaat werken. Tja het is geen leuke maatregel. Ik ben niet zozeer boos op de regering, maar steek wel graag een paar virtuele middelvingers op naar de mensen die al maanden schijt hebben aan de maatregelen.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Idd, dat zal de reden zijn. Ik lees dat er voor vitale beroepen de basisscholen en kinderopvang wel open blijven.De scholen en kdv gaan dicht zodat men dan nu wel thuis gaat werken.
Krijg ik zojuist door van iemand die bedacht, als alle winkels dicht gaan dan ga ik toch maar even langs de supermarkt.
Of het door de boeren komt of dat de eerste geruchten vanmorgen de bekende druppel waren? Misschien moeten we het van Dissel vragen.
Ow en Google is ook stuk, YT, Drive etc ligt er allemaal uit.
Of het door de boeren komt of dat de eerste geruchten vanmorgen de bekende druppel waren? Misschien moeten we het van Dissel vragen.
Ow en Google is ook stuk, YT, Drive etc ligt er allemaal uit.
Klinkt als dezelfde situatie als in maart/april.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Of het zijn gewoon de oude foto's...,
Altijd makkelijk voor een beetje stemmingmakerij.
In ieder geval, had ik vanochtend geen enkel issue/lege schap bij supermarkt.
Ik hoor alleen om mij heen nog wat mensen die vanmiddag nog even langs de bouwmarkt gaan om de klusplannen van de kerstvakantie nog te kunnen uitvoeren.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013