rene-koga schreef:@ Jaqman; surf op Ebay eens naar aanbieder eapathome.Ga je wel uitkomen voor een schappelijke prijs.
Misschien een rare vraag, maar heb je op internet geen enkele afbeelding buitenom de Canyon pagina bekeken? Het lijkt nu een beetje op een impulsieve aankoop.
Op mijn Aeroad hangt de accu ook op dezelfde plek.De accu kan best wel tegen een beetje regen (weet ik uit ervaring)
Bedankt René voor die tip. Wel een niet-Shimano oplossing, dus nogal een gok...
Zoek maar eens op internet naar foto's van (Canyon-) fietsen: allemaal plaatjes van de aandrijfzijde! Pagina na pagina foto's met het voorwiel naar rechts.
Ik denk dat ik zo'n anderhalf jaar bezig ben geweest met geometrieën en uitvoeringen vergelijken en keuzes maken. Toevallig was een interne batterij een van mijn eisen - de fout die ik heb gemaakt was dat ik voetstoots heb aangenomen dat 'interne bedrading' automatisch ook 'interne batterij' betekent. Dus dat was even een afknapper. Gelukkig lucht klagen op een internetforum geweldig op.
De Mavics Kyrium Elite zijn inmiddels doorverkocht. Ik had ook het vermoeden dat de VCLS zadelpen wel eens te kort zou kunnen zijn en dat bleek inderdaad (op een paar millimeter na) het geval. Die is dus inmiddels vervangen door een (alu) 400 mm Ritchey.
Morgen contact opnemen met Wheel-Tec voor een nieuw setje wielen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Gaat dus nog wel een maandje duren voordat ik de weg op kan. Hij hangt al dagen met z'n voorvork uit de doos, als een paard dat in de stal staat.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)