En morgen een lepel?opafiets schreef:Een vork
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Bike-discount.deJasperGR schreef:Waar heb jij ze gekocht als ik vragen mag?Hanz Bé schreef:Was door mijn voorraad binnenbandjes heen, en had vorige week met enige spoed een nieuwe nodig. Dus naar de LBS..... €7,50 aftikken voor een Aktiv8 bandje
Nu dus in Dld 10 stuks Conti binnenbandjes gekocht voor 35 euro inclusief verzenden.
Daar worden ze goedkoper naarmate je er meer koopt.
Rationeel gezien een aankoop dat ik denk waarom geef ik er zoveel geld aan uit en ik had helemaal geen nieuwe schoenen nodig maar ze zijn zo gigantisch gaaf! Limited Edition S-Works en per dealer mogen ze maar een beperkt aantal afnemen. Te weten 4 paar (2x geel/zwart en 2x blauw/zwart), En laat er nu net een geel/zwarte in maat 44 zijn bij mijn lbs . Deze komen waarschijnlijk als normale editie pas over een jaar op de markt. Passen perfect bij me fiets (fluo geel/zwart) en zitten heerlijk (Heb nu Specialized Expert)
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
Epica Cycling Jersey \,,/
hetzelfde Dan bespaar ik je mijn Iron Maiden koerstruien. Dan ga je per direct de remmen inbluv107 schreef:In dat geval fiets ik liever achter je, al vrees ik voor wat er achterop staat
Helaas, de Iron Maiden truien zijn niet meer te verkrijgen. Deze werden een goeie 5 jaar geleden gemaakt door Primal Wear. Van Iron Maiden zijn er 4 uitgebracht. Ik heb er ook van Metallica, AC/DC en Aerosmith.AluRacer schreef:iMac ,
Waar koop ik deze fantastische shirts, ben benieuwd naar de mailden uitvoering!