Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Dit zijn de koerstruitjes die ik heb van de Rock/Metal bands.
Vraagje, allen in ėėn dezelfde maat ? One size fits all blijkbaar. Ik heb maat 46 normaal, kan dit passen? welke maat heb jij ?jwkeij schreef:Het zijn voor mij de beste sokken, gezien de prijs.Soap schreef:Had ook weer 4 paar, zijn weer erg fijne sokjesjwkeij schreef:Jasper z'n bedrijf wat draaiende houden.
2x deze.
en 2x deze = 2 paar in mijn geval.
Sworks Venge
Maat 44 en zitten mij als gegoten. Maar 46 kunnen ze ook wel aan gok ik.brekson schreef:
Vraagje, allen in ėėn dezelfde maat ? One size fits all blijkbaar. Ik heb maat 46 normaal, kan dit passen? welke maat heb jij ?
Ter vergelijk: mijn assos sokken in maat II zitten strakker.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
- Forum-lid
Hier maat 45 en zitten uitstekend. Erg rekbaar materiaal, maat 46 gaat zeker ook werken.jwkeij schreef:Maat 44 en zitten mij als gegoten. Maar 46 kunnen ze ook wel aan gok ik.brekson schreef: Vraagje, allen in ėėn dezelfde maat ? One size fits all blijkbaar. Ik heb maat 46 normaal, kan dit passen? welke maat heb jij ?
Ter vergelijk: mijn assos sokken in maat II zitten strakker.
Heb ook even gekeken op de website van Sockeloen, en een paar Performance Italian sokken gekocht om te proberen. Heb schoenmaat 42, dus hoop dat ze niet te ruim uitvallen.
Daarnaast een BarFly 2.0 Garmin Mount gekocht, omdat me opviel dat door een kleine speling, de Edge op mijn SRAM mount vaak scheef staat, waardoor het net lijkt alsof mijn stuur niet recht staat. Kijken of dit beter is. Daarnaast zag ik dat de Garmin hiermee qua hoogte uitlijnt met de stuurpen, dus optisch mooier.
Daarnaast een BarFly 2.0 Garmin Mount gekocht, omdat me opviel dat door een kleine speling, de Edge op mijn SRAM mount vaak scheef staat, waardoor het net lijkt alsof mijn stuur niet recht staat. Kijken of dit beter is. Daarnaast zag ik dat de Garmin hiermee qua hoogte uitlijnt met de stuurpen, dus optisch mooier.
Dennis
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
Wilier 101 SR 2020 Dura Ace
Wilier GTR 2014 Athena 11
Fiets montage standaard van de Lidl. Hoe kunnen ze het maken voor dat geld. Wat een fijn en stabiele standaard zeg.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!