Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Begint wel te wennen; zitten lelijke tussen maar de rustigere versie vind ik inmiddels wel oke.sjoerdth schreef:Je kunt natuurlijk niet iedere reactie op iemand die een foto van zijn / haar F8 plaats beginnen met dat je hem eeeiiigenlijk niet zo mooi vind, maar die toch wel. Dan kom je straks niet meer geloofwaardig overdaniel1975 schreef:De F8 is niet helemaal mijn ding, maar zo is ie toch wel weer fraai.
Blijf er wel bij dat het niet meer het unieke heeft van de eerste carbons dogma's.
By the way, due andere was een F10, compleet anders
Less is bore
I stand correcteddaniel1975 schreef:Begint wel te wennen; zitten lelijke tussen maar de rustigere versie vind ik inmiddels wel oke.sjoerdth schreef:Je kunt natuurlijk niet iedere reactie op iemand die een foto van zijn / haar F8 plaats beginnen met dat je hem eeeiiigenlijk niet zo mooi vind, maar die toch wel. Dan kom je straks niet meer geloofwaardig overdaniel1975 schreef:De F8 is niet helemaal mijn ding, maar zo is ie toch wel weer fraai.
Blijf er wel bij dat het niet meer het unieke heeft van de eerste carbons dogma's.
By the way, due andere was een F10, compleet anders
-
- Forum-lid HC
Vooral die stickers op de wielen!csteenbe schreef:Mooi hoor!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
-
- Forum-lid HC
110mm, zal de foto wel zijn, ik zit over het algemeen relatief gestrekter dan bijna al mijn fietsmaten.
- boswielrenner
- Forum-lid
Mooi hoor! Mijn F10 gaat er heel erg op lijken. Heb jij ook zo'n moeite gehad met de zwarte bus waar je achter-derailleur buitenkabel in gaat? Ik krijg deze bus er niet in en ik durf niet te veel kracht te zetten. Ik heb een andere bus moeten gebruiken. Wellicht is de maat van het gat bij de F8 net iets ruimer dan bij de F10.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Beetje vet erop gedaan, alleen de eerste keer koste me dat moeite. Ik heb hem erna eruit gehaald om dat ik die teflon liners onder het bracket was vergeten. Daarna ging het vanzelf. Ik denk dat het wat verfnevel is waardoor het wat krap is.
-
- Forum-lid
Sinds 1,5 week trotse bezitter van deze F8. Opgebouwd met SRAM Etap disc en Edco wielen.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Zeer fraai!