foto van je fiets
- daniel1975
- Forum-lid HC
Raven, voor ik met complimenten ga gooien.....
Maak eens een fatsoenlijke foto ipv zo'n in de bosjes gegooid ding!! Tis geen CX
Maak eens een fatsoenlijke foto ipv zo'n in de bosjes gegooid ding!! Tis geen CX
Less is bore
Mooie bike!raven14 schreef:Et voila, nu is hij bijna volledig Amerikaans (nieuwe wielen):
Wat voor een fiets is het?
(of kijk ik erover heen)
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
- Forum-lid
Een dikke geile Parlee.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Ik vind het wel een mooie foto zo. Het zwarte en roze steekt mooi af tegen de herfstkleuren.
Maak joe woar
Ik snap het ook nog steeds niet... Vind het best een mooie fiets, zeker met die banden, maar die rare bult bij het balhoofd ziet er niet uit en ik vind ze debiel duur. En ja, ik heb de frames in het echt gezien.
Maar aan de andere kant: Ik heb een frame met een gat in de bovenbuis, dus wie ben ik?
Maar aan de andere kant: Ik heb een frame met een gat in de bovenbuis, dus wie ben ik?
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- Supergrover
- Forum-lid HC
Handvat toch?Erik schreef:Ik snap het ook nog steeds niet... Vind het best een mooie fiets, zeker met die banden, maar die rare bult bij het balhoofd ziet er niet uit en ik vind ze debiel duur. En ja, ik heb de frames in het echt gezien.