Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 24 mei 2013 13:58

Voortaan gran fondo's dan maar?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

thestudent
Forum-lid HC

Gebruikersavatar thestudent 24 mei 2013 14:15

Hahaha juist, maar zelfs de winnaars van granfondos worden tegenwoordig op doping gepakt...
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 24 mei 2013 14:16

triestige mentaliteit: bedrieger tijdens de "bedriegersperiode" tot daar aan toe maar 2 keer betrapt worden, nog strafvermindering krijgen en dan nog verder doen? erg, erg, erg.
En zeggen dat ik altijd al fan van di luca ben geweest! ( wel met nadruk op GEWEEST)
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 24 mei 2013 14:26

fiedoo schreef:triestige mentaliteit: bedrieger tijdens de "bedriegersperiode" tot daar aan toe
Tijdens de 00's dachten we dat de 90's viesss waren.
Inmiddels weten we dat de 00's net zo viesss waren.

Zou het nu zoveel schoner zijn allemaal?

Oh wacht, dadelijk verzeilen we weer in ongefundeerd Contador-Scarponi-Sky-OPQS-Katusha-Astana bashen, dat moeten we niet willen met elkaar :geek:
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 24 mei 2013 14:55

Nu.nl: Naast zijn klus bij Tour de Jour gaat Boogerd ook aan de slag als wielercommentator bij Eurosport Benelux.

Mooi kunnen we toch nog genieten van Michael's lag en bruine gezicht. En natuurlijk zijn commentaar :lol:
What makes the boat go faster?

elefantino
Forum-lid

elefantino 24 mei 2013 15:51

scepticus schreef:
fiedoo schreef:triestige mentaliteit: bedrieger tijdens de "bedriegersperiode" tot daar aan toe
Tijdens de 00's dachten we dat de 90's viesss waren.
Inmiddels weten we dat de 00's net zo viesss waren.

Zou het nu zoveel schoner zijn allemaal?

Oh wacht, dadelijk verzeilen we weer in ongefundeerd Contador-Scarponi-Sky-OPQS-Katusha-Astana bashen, dat moeten we niet willen met elkaar :geek:
+1

Ik geloof niet in "bedriegersperiodes" en "schone/eerlijke periodes". Er wordt nu net zoveel gepakt als 10 of 20 jaar geleden, ben ik bang. Di Luca is gewoon onvoorzichtig geweest.

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 24 mei 2013 16:35

scepticus schreef:Voortaan gran fondo's dan maar?
Is het tegenwoordig in Italie niet zo dat ex-profs pas 5 jaar na beeindigen profcarriere mee mogen doen met gran fondo's? Dat meen ik ergens gelezen te hebben.

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 24 mei 2013 17:40

Di Luca:
"Ik ben verbaasd door dit nieuws. Ik zal de contra-expertise afwachten, en dan zullen we daarna zien wat er gebeurt. Ik antwoord op dit moment niet op vragen, ik wacht af."

Dat vind ik altijd nog het zieligst.

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 24 mei 2013 17:44

sjoerdth schreef:Di Luca:
"Ik ben verbaasd door dit nieuws. Ik zal de contra-expertise afwachten, en dan zullen we daarna zien wat er gebeurt. Ik antwoord op dit moment niet op vragen, ik wacht af."

Dat vind ik altijd nog het zieligst.
Nee joh! Niks aan de hand! Iemand heeft met mijn vlees gerommeld! Hoe kan dat nou, het kan niet waar zijn!

Het veel gehoorde verhaal. Zielig inderdaad. Levenslang schorsen, voor wat het waard is voor die ouwe snoeperd.

Ik zou respect hebben voor de renner die zegt: "Tja... gegokt en verloren ik wacht mijn time-out even af". Altijd dat gedraai en gelieg. Maar je moet al wel half schizofreen zijn om op een dergelijke manier te kunnen functioneren.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 24 mei 2013 18:14

Hopla: Di Luca op staande voet ontslagen

En doping ontduiking expert Lance vindt die Luca zelfs dom.

Beide berichten zijn tevens door het Nieuwsblad uitgegeven.

Is Di Luca nou zo dom of Lance zo slim :lol:

Oh ja, Lance is nooit (officieel) gepakt echter wel 2 keer de zaak in de doofpot weten te krijgen. Wie is hier nu dom?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 24 mei 2013 18:41

Lance heeft gelijk, er is een inleidende Video (OW+LA), een samenvattend boek van Hamilton en een uitgebreide handleiding geschreven door de USADA waarmee je kan leren hoe je niet gepakt hoeft te worden. En als je daar niet mee vooruit kunt kun je altijd nog Ferrari bellen. ;)
Afbeelding

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 24 mei 2013 19:30

uitleg Di Luca: ik dacht dat het vitaminen waren die ik indertijd nog van Lance Armstrong heb gekregen :-(
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie