Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Selle Italia SLR Superflow S3
BBB Razer gel anatomic 62GW
Gisteravond een rondje gefietst en een paar keer gestopt om de zadelpenhoogte en positie van de zadel te verstellen. In ieder geval bevalt deze het beste tot nu toe van de zadels die ik heb geprobeerd.
Gisteravond een rondje gefietst en een paar keer gestopt om de zadelpenhoogte en positie van de zadel te verstellen. In ieder geval bevalt deze het beste tot nu toe van de zadels die ik heb geprobeerd.
-
- Forum-lid
Hebben ze die standaards weer? Dan ga ik die morgen eentje halen.
Je zou even op de Lidl site kunnen kijken want het is filiaal afhankelijk wat er in de aanbieding is.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
Fijne standaard. Heb hem 2 jaar geleden op vakantie in Frankrijk zelfs meegenomen uit een Lidl daar. Welkom bij de club !pinaride schreef:Fiets montage standaard van de Lidl. Hoe kunnen ze het maken voor dat geld. Wat een fijn en stabiele standaard zeg.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.
Of ik hiervoor korting kreeg weet ik niet. Maar dit zadel was best scherp geprijsd (denk ik toch) €139,95
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Waarom?ceon schreef:Krijg je nou korting omdat er een gat in zit ?i-mac schreef:Selle Italia SLR Superflow S3
....
Een Cabrio is ook niet goedkoper dan de vergelijkbare Coupe omdat er geen dak opstaat
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend