Ik ga nu ook proberen om op jouw manier iets sneller aan een Sram Etap hydro te gerakeninkiepinkie schreef:Sinds 1,5 week trotse bezitter van deze F8. Opgebouwd met SRAM Etap disc en Edco wielen.
Pinarello
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Kleur doet veel voor deze F8, of eigenlijk geen kleur, de zwarte van ericpeters vind ik prachtig en die van inkipinkie vind ik dan echt weer een gedrocht! Dat terwijl het toch gewoon dezelfde fiets met dezelfde vormen is.
Spacertje minder en de zeer fraaie wielen doen het maken het bij eric ook wel echt af.
Spacertje minder en de zeer fraaie wielen doen het maken het bij eric ook wel echt af.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Bij mij is het net andersom, ook door de kleur. Volledig zwart heb ik nooit mooi gevonden, terwijl ik dit rood-zwart prachtig vind.
Idd, het lijkt alsof deze een maat te klein is en de 12k van edco doen de fiets ook geen goed.colnagofreak schreef:Kleur doet veel voor deze F8, of eigenlijk geen kleur, de zwarte van ericpeters vind ik prachtig en die van inkipinkie vind ik dan echt weer een gedrocht! Dat terwijl het toch gewoon dezelfde fiets met dezelfde vormen is.
- boswielrenner
- Forum-lid
Mijn F10 is klaar . Ik ben een aantal dagen bezig geweest met het opbouwen, en dat was weer leuk om te doen! Ik moet alleen de vorkbuis nog op de definitieve maat afzagen, maar ik ga nu eerst even fietsen om alles te checken en te fine tunen.
Bouwlijst:
Dogma F10 BOB size 57.5
Campa Record 2015 groupset
Most Talon Aero 1k stuur+stuurpen
Most Aero carbon zadelpen
Most Carbon bidon houders
Most Italon Garmin houder
Fizik R1 Antares zadel
Look Keo blade 20nm
Campa Bora One Dark label 50mm clinchers
Fizik bartape
Schwalbe One 25mm 2017 banden
Mavic 60mm zwart ventiel binnenbanden
Het gewicht van mijn F10 (zoals op de foto's) is 7.4kg
Bouwlijst:
Dogma F10 BOB size 57.5
Campa Record 2015 groupset
Most Talon Aero 1k stuur+stuurpen
Most Aero carbon zadelpen
Most Carbon bidon houders
Most Italon Garmin houder
Fizik R1 Antares zadel
Look Keo blade 20nm
Campa Bora One Dark label 50mm clinchers
Fizik bartape
Schwalbe One 25mm 2017 banden
Mavic 60mm zwart ventiel binnenbanden
Het gewicht van mijn F10 (zoals op de foto's) is 7.4kg
Laatst gewijzigd door boswielrenner op 07 jul 2017 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- boswielrenner
- Forum-lid
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Mooi, maar bepaald geen lichtgewicht!
Ik wil hier niet de azijnpisser uithangen uiteraard
Ik wil hier niet de azijnpisser uithangen uiteraard
- boswielrenner
- Forum-lid
no problemo. Het is inderdaad geen super lichtgewicht fiets, maar wel ok voor een Aero bike in maat 57.5.
Wellicht dat ik er nog een klein beetje af weet te krijgen, maar veel zal het niet kunnen zijn.Ik zal de Lightweight Meilenstein clinchers er eens inhangen en kijken wat dit doet qua gewicht.
Ik zal wel met Bora's blijven rijden in deze fiets want ze rijden zooooo fijn.
Wellicht dat ik er nog een klein beetje af weet te krijgen, maar veel zal het niet kunnen zijn.Ik zal de Lightweight Meilenstein clinchers er eens inhangen en kijken wat dit doet qua gewicht.
Ik zal wel met Bora's blijven rijden in deze fiets want ze rijden zooooo fijn.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Ik vind hem ook heel mooi, maar dat zie je al aan mijne. Idd geen lichtgewicht want mijn F8 zit nu (met pedalen) op 6.4. Ik moet wel nog een bidonhouder toevoegen. Kleinere maat met Bora Ultra 2 met tubes zal wel wat uitmaken en ik denk ook dat mijn stuurcombo iets lichter is (Deda Superlegera + Most 3k stuurpen) Ik heb over dit stuur getwijfeld maar ik vind de geïntegreerde combo onhandig net zoals mijn Cinelli Ram2 op de Cervelo als ik de fiets mee op reis neem.
-Zijn dit originele Bora Ultra one Dark label stickers? Ze ogen veel helderder qua kleur dan de mijne?
De uiteinden van het stuur ogen ook bijzonder en mooi, was me nog nooit opgevallen of is dit een feature van het stuurlint?
-Zijn dit originele Bora Ultra one Dark label stickers? Ze ogen veel helderder qua kleur dan de mijne?
De uiteinden van het stuur ogen ook bijzonder en mooi, was me nog nooit opgevallen of is dit een feature van het stuurlint?