Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
En wie dat rode heeft verzonnen.. -2
- boswielrenner
- Forum-lid
Prachtige shifters die ergonomisch top zijn en een crankset die voordelen biedt en steeds mooier wordt. Dat rode accent vind ik juist erg geslaagd. Ik zeg +2
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik heb niks tegen Campa (heb zelf diverse Campa spullen en net Bora's besteld) maar ik vind die crank en die shifters gewoon niet mooi.
De Record 2003 crank, die was mooi. En de 10v Record shifters. Die zijn ook heel fraai. Bij 11v heeft Campa dezelfde fout gemaakt als Shimano: koeienhoorns.
De Record 2003 crank, die was mooi. En de 10v Record shifters. Die zijn ook heel fraai. Bij 11v heeft Campa dezelfde fout gemaakt als Shimano: koeienhoorns.
Die koehoorns, daar moest ik esthetisch ook ff aan wennen, maar ze zijn wel superfijn om vast te houden. Die 2015 crank van campa is gewoon lelijk. Daarom zit er op mijn verder 100% Italiaans opgebouwde fiets een Amerikaans crankstel
On topic: ik wacht nu op een flink pakket sportvoeding voor de transAlp. Normaal ben ik meer van de plakken ontbijtkoek e.d., maar bij een dergelijk evenement ontkom je er niet aan vrees ik.
On topic: ik wacht nu op een flink pakket sportvoeding voor de transAlp. Normaal ben ik meer van de plakken ontbijtkoek e.d., maar bij een dergelijk evenement ontkom je er niet aan vrees ik.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
En dat vind ik dan weer +1 (m.n. de crank)havana schreef:Shifters zijn nog steeds lelijk en de crank is een gedrocht. -1 dusbluv107 schreef:Maar véél mooier
Gekocht: Ale PRR-setje!! Mooi spul!!
Less is bore
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ah... Ik zal ook eens mijn niet-gevraagde-duit in het zakje doen.
Ik vind die Shimano-cranks niet te pruimen. Niet van de 6800, niet van de 5800 en niet van de 4700.
Dus ik zeg dan... +4?
Ik vind die Shimano-cranks niet te pruimen. Niet van de 6800, niet van de 5800 en niet van de 4700.
Dus ik zeg dan... +4?
3 binnenbandjes met 60 mm ventiel.
Set velglint
En remblokken voor carbon
En ik had nog een setje nieuwe schwalbe one liggen.
De perfecte combi !
- fietser1972
- Forum-lid
Vandaag binnen gekregen: een set Fulcrum Racing Quattro. Gekocht voor de scherpe prijs van 219 euro.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
Mag ik vragen hoe deze shirts bevallen? ( vooral de arm lengte ivm armstukken en sluit deze mooie strak om je ovenarmen?)jsprbcn schreef:Ik gebruik eigenlijk alles na tevredenheid van Castelli, maar ik wil nu ook wat anders proberen gezien ik wat kleur combinaties mis bij Castelli
Pista jersey
BodyFit Pro Race jersey (met rode accenten)