Schone dames!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Veel te mager naar mijn smaak.
Less is bore
"Niet echt mooi" is wel het understatement van de week. Dat een kleuter soms een tekenvel verprutst omdat hij maar wat met een viltstift zit te kliederen is tot daar aan toe maar als je tattoo artist in een dergelijke bui is, kun je beter een rondje gaan fietsen en dat plakplaatje een andere keer laten zetten.
Campagnolo Ultra Dork
Dat is een stijl van tattoos zoals een ander; Betekent helemaal niet dat de tattoo artiest een prutser is.
Ikzelf vind het als stijl ook niet mooi, maar wie ben ik om te oordelen?
En voor de rest mag ze best gezien zijn. Heeft zo'n leuk moedervlekje
Ze is trouwens effectief een toegewijd fietster in tegenstelling tot veel van de foto's die ik hier langs zie komen.
Ikzelf vind het als stijl ook niet mooi, maar wie ben ik om te oordelen?
En voor de rest mag ze best gezien zijn. Heeft zo'n leuk moedervlekje
Ze is trouwens effectief een toegewijd fietster in tegenstelling tot veel van de foto's die ik hier langs zie komen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap echt niet dat iemand zo zijn/haar arm vol laat kladderen. Het is er altijd, gaat nooit meer weg......brrrr
Less is bore
- LongTallErne
- Forum-lid
- devriesman
- Forum-lid
Toch wel een vreemde plaats om bij te werken. Of zie ik dat nu verkeerd?devriesman schreef: ↑25 okt 2019 22:03
Ik zeg Photoshop. Kijk naar de muur achter de dame. Altijd jammer.
Neen, doen ze altijd op die plaats zodat ze een dunnere buik/middel hebben.i-mac schreef: ↑25 okt 2019 22:49Toch wel een vreemde plaats om bij te werken. Of zie ik dat nu verkeerd?devriesman schreef: ↑25 okt 2019 22:03
Ik zeg Photoshop. Kijk naar de muur achter de dame. Altijd jammer.
Had ik ook niet opgemerkt. Er klopt ook iets niet aan de draaiing van haar middel tov haar bovenlijf.
Snap niet waarom want die is gewoon mager genoeg uit zichzelf.
Dit is cherybombom of Elisa Carlatta. Heeft best een mooie Instagram account (voor diegenen die tattoos geen plakplaatjes noemen )
https://www.instagram.com/cherybombom
Snap niet waarom want die is gewoon mager genoeg uit zichzelf.
Dit is cherybombom of Elisa Carlatta. Heeft best een mooie Instagram account (voor diegenen die tattoos geen plakplaatjes noemen )
https://www.instagram.com/cherybombom
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zonder kindertekeningen op haar arm best een mooie vrouw.
Less is bore