foto van je fiets
-
- Forum-lid
Sinds een week in mijn bezit: Giant Defy.
2014 model voor een zacht prijsje kunnen kopen. Nieuw in doos.
De standaard wielen heb ik vervangen door Cosmic wielen omdat ik de standaard versie wat gewoontjes vond. Die Mavic wielen werden geleverd met bandjes maar die heb ik snel vervangen door (voor mij) vertrouwde Durano Plus bandjes. Bij die Mavic bandjes kreeg ik het idee enorm veel weerstand te hebben door het profiel. Ook direct dubbel stuurlint aangebracht want dat vind ik wat comfortabeler ivm mijn CTS handjes.
2014 model voor een zacht prijsje kunnen kopen. Nieuw in doos.
De standaard wielen heb ik vervangen door Cosmic wielen omdat ik de standaard versie wat gewoontjes vond. Die Mavic wielen werden geleverd met bandjes maar die heb ik snel vervangen door (voor mij) vertrouwde Durano Plus bandjes. Bij die Mavic bandjes kreeg ik het idee enorm veel weerstand te hebben door het profiel. Ook direct dubbel stuurlint aangebracht want dat vind ik wat comfortabeler ivm mijn CTS handjes.
-
- Forum-lid
Ze zijn er inderdaad nog lichter rollend maar ik moet ook een stukje grindpad richting mijn werk dus de ervaring die ik nu heb met bandjes brengt de durano's op het beste alternatief.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Blits karretje!
Is een gravelbaantje op weg naar het water productie centrum De Blankaart in Diksmuide.
Ligt op een kwartiertje rijden van bij mij thuis. Vandaar dat ik er regelmatig eens doorvlam.
Doe dan een rondje of twee rond het waterbekken en dan weer verder op de weg.
https://www.google.be/maps/@50.9902227, ... 6656?hl=nl
Is een gravelbaantje op weg naar het water productie centrum De Blankaart in Diksmuide.
Ligt op een kwartiertje rijden van bij mij thuis. Vandaar dat ik er regelmatig eens doorvlam.
Doe dan een rondje of twee rond het waterbekken en dan weer verder op de weg.
https://www.google.be/maps/@50.9902227, ... 6656?hl=nl
Sinds eind 2014 mijn troetelkind, hij mag zelfs in de woonkamer slapen . Afgelopen seizoen zo'n 8000 kilometer gemaakt en sinds vorige week voorzien van nieuwe wielen. Errug blij mee.
Specs:
- Willier Cento1 Air
- Groep: SRAM Red 22
- Stuur 3T Aeronova Team carbon
- Wielen: ZIPP 404 NSW met Conti's GP-4000
- Pedalen Look Keo Blade (Titanium/carbon)
- Gewicht ongeveer 7,2 kilogram.
Let maar niet op de casette, is bergverzet. Wegcassette zit nog op de winterfiets
-----------------------------------------------
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
Wilier Cento1 Air
Bianchi Sempre.
Koga beachracer.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie fiets!!
En voor een "klimcassette" hoef je je niet te schamen hoor.
En voor een "klimcassette" hoef je je niet te schamen hoor.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Wat een verschrikkelijk geile bak.
- Forum-lid
Inderdaad heel erg mooi
-
- Forum-lid
Mijn nieuwe fiets. Met lampjes voor de winter en zadeltasje