Canyon
Klopt Canyon maakt wel mooie custom paint jobs afentoe, hier nog wat meer foto's van diezelfde fiets van Anne Haug:
http://www.slowtwitch.com/Products/Anne ... _4470.html
En hier nog een korte review van het instapmodel vd SLX, kun je ook een iets beter beeld krijgen van de geel/grijze kleur:
http://road.cc/content/news/128126-firs ... oad-cf-slx
http://www.slowtwitch.com/Products/Anne ... _4470.html
En hier nog een korte review van het instapmodel vd SLX, kun je ook een iets beter beeld krijgen van de geel/grijze kleur:
http://road.cc/content/news/128126-firs ... oad-cf-slx
Gelukkig maar dat smaken verschillen anders reden we allemaal op een rode of zwarte stealth fiets en dat is nogal saai!kiekeboeboe schreef:Die witte met die adelaar op, vind ik echt spuuglelijk, sorry maar wat een afschuwelijke paint job is me dat
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid HC
Spuuglelijk is 2, het is vooral heel heel heel fout en dat is nog veel erger.kiekeboeboe schreef:Die witte met die adelaar op, vind ik echt spuuglelijk, sorry maar wat een afschuwelijke paint job is me dat
er zou toch iemand moeten zeggen dat je zoiets er beter niet op kan plakken.
Ik vind hem nochtans de mooiste tot dusver, tja... En refereren naar de mogelijke betekenis die erachter zou kunnen zitten, en daardoor het verfschema lelijk vinden, vind ik er toch ferm over hoor.wasbeer2006 schreef:Spuuglelijk is 2, het is vooral heel heel heel fout en dat is nog veel erger.kiekeboeboe schreef:Die witte met die adelaar op, vind ik echt spuuglelijk, sorry maar wat een afschuwelijke paint job is me dat
Mag je dan ook geen Nederlandse leeuw op een fiets of een shirt hebben!?wasbeer2006 schreef:Spuuglelijk is 2, het is vooral heel heel heel fout en dat is nog veel erger.kiekeboeboe schreef:Die witte met die adelaar op, vind ik echt spuuglelijk, sorry maar wat een afschuwelijke paint job is me dat
No pain no gain, no guts no glory!
Vraagje aan de Canyon kenners hier.
Als m'n Aeroad CF SLX 8.0 Di2 er is, zou ik graag de SW-R600 klimshifters en de SW-R610 sprint shifters willen monteren.
Betekent dit dat ik zelf een 5-poort junction box moet aanschaffen?
Want ik gok dat dit model geleverd wordt met een 3-poort junction box...
Als m'n Aeroad CF SLX 8.0 Di2 er is, zou ik graag de SW-R600 klimshifters en de SW-R610 sprint shifters willen monteren.
Betekent dit dat ik zelf een 5-poort junction box moet aanschaffen?
Want ik gok dat dit model geleverd wordt met een 3-poort junction box...
nee die sprint shifters kan je insteken op de gewone shifters
Dat heb ik ook
Je hebt dan links en rechts nog 1 poort open en daar kan je dan eventueel klimshifters insteken.
Ik heb die trouwens niet gekocht aangezien ik meestal op de shifters zit maar de sprintshifters vond ik prettig in interval trainingen en in de afdaling
Wel moet het lint eraf dus als je het orginele lint wil hebben bestel die dan gelijk mee
Dat heb ik ook
Je hebt dan links en rechts nog 1 poort open en daar kan je dan eventueel klimshifters insteken.
Ik heb die trouwens niet gekocht aangezien ik meestal op de shifters zit maar de sprintshifters vond ik prettig in interval trainingen en in de afdaling
Wel moet het lint eraf dus als je het orginele lint wil hebben bestel die dan gelijk mee
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Ah OK thanks dat valt dan weer mee Die 5-poort is dus alleen voor de tri-bar shifters?peter1981 schreef:nee die sprint shifters kan je insteken op de gewone shifters
Dat heb ik ook
Als ik toch bezig ben zet ik de klimshifter er ook maar op.
Ik begreep dat het originele stuurlintje nogal ruk was... maarja van een nieuw stuurlintje zullen we niet direct aan de bedelstaf geraken.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Waarschijnlijk ken jij het verschil niet tussen de Duitse adelaar, het wapen van Duitsland, en een hakenkruis?!wasbeer2006 schreef:Spuuglelijk is 2, het is vooral heel heel heel fout en dat is nog veel erger.kiekeboeboe schreef:Die witte met die adelaar op, vind ik echt spuuglelijk, sorry maar wat een afschuwelijke paint job is me dat
Die adelaar is niets verkeerd of mis mee, net als bij ons de leeuw, of bij Australië o.a. de kangoeroe