Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Zeer goede ervaring met Graham. Reageert snel op berichtjes en had het shirt wat ik van hem kocht volgens mij al verkocht voordat het geld op z'n rekening was bijgeschreven. Het shirt ziet er uit als nieuw en kostte bijna niets. Top!
Hele goede ervaring met Sieper.
Sieper las ergens dat ik nog op zoek was naar de rode end caps van Cannondale.
Hij reageerde dat hij er nog 2 had liggen en stuurde deze geheel kosteloos naar mij toe!
Waarvoor nogmaals dank aan Sieper.
Sieper las ergens dat ik nog op zoek was naar de rode end caps van Cannondale.
Hij reageerde dat hij er nog 2 had liggen en stuurde deze geheel kosteloos naar mij toe!
Waarvoor nogmaals dank aan Sieper.
Dikke plus voor Codex,
Een wielershirt gekocht voor een klein bedrag, maar omdat er "wat pluisjes" aanzaten wilde hij hem zelfs kosteloos opsturen.
Uiteindelijk de porto kosten betaald, maar voor dat geld koop je echt geen Cannondale shirt
Super Codex!!!
Een wielershirt gekocht voor een klein bedrag, maar omdat er "wat pluisjes" aanzaten wilde hij hem zelfs kosteloos opsturen.
Uiteindelijk de porto kosten betaald, maar voor dat geld koop je echt geen Cannondale shirt
Super Codex!!!
-
- Forum-lid HC
Ik wil bij deze graag bigfloor bedanken voor het kosteloos opsturen van een vervangingsnippel voor mijn Fulcrum wielen! Deze worden normaal gesproken (naar ik weet) alleen verkocht i.c.m. een dure spaak, dus bedankt voor deze fijne oplossing.
Ook heb ik onlangs Assos armstukken gekocht via het forum van codex. Ook bedankt voor de vlotte afhandeling en het schappelijke prijsje !
En last but not least rookie77 voor de licht beschadigde Oakley Radar, ook voor een heel schappelijke prijs. Inmiddels heeft de bril alweer vele kilometers gereden en de miniscule krasjes (waar ik uitgebreid op gewezen ben vooraf) zijn absoluut niet tot last.
Jullie bezorgen mij weer veel plezierige kilometers heren, bedankt.
Ook heb ik onlangs Assos armstukken gekocht via het forum van codex. Ook bedankt voor de vlotte afhandeling en het schappelijke prijsje !
En last but not least rookie77 voor de licht beschadigde Oakley Radar, ook voor een heel schappelijke prijs. Inmiddels heeft de bril alweer vele kilometers gereden en de miniscule krasjes (waar ik uitgebreid op gewezen ben vooraf) zijn absoluut niet tot last.
Jullie bezorgen mij weer veel plezierige kilometers heren, bedankt.