Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

eelcoz

eelcoz 06 okt 2010 00:25

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat je allemaal met de Ipad kunt naast het lezen van dingen. Een collega toonde me trots z'n Ipad, waarop hij een grote collectie wetenschappelijke artikelen had opgeslagen die hij nu dus altijd bij zich had. Dat heb ik echter ook, zonder Ipad. Je wilt namelijk niet weten hoeveel artikelen je op een laptop op kunt slaan.:D Van eventuele andere functies weet ik niet zo veel, omdat ik me er niet echt in verdiept heb. Ook last van een soort Apple-moeheid. Die Iphone geloof ik ook wel, koop dan liever een BlackBerry.

Maar goed, we hadden het over Mart. Zou de beste man uberhaupt wel gebruik maken van het wereldwijde web?

Gebruikersavatar
knukkel
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 jan 2008 22:37

Gebruikersavatar knukkel 06 okt 2010 02:13

Off topic continued: Ik ben een echte apple hater en snapte niet wat er nu zo speciaal was aan de Ipad. Totdat ik ermee aan de slag ging. Geen opstart procedure, in 2 seconden internet op, ontelbare applicaties die geen drol kosten, nooooit vastlopers, een batterij die het 10 uur doet, een geweldige interface die zo intuitief is dat m'n zoontje van bijna 3 ermee om kan gaan. Hij wordt na 6 maanden nog elke dag intensief gebruikt...
Ik vind apple sekte nog steeds helemaal niks, maar eerlijk is eerlijk, de Ipad is de beste gadget sinds tijden!

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 06 okt 2010 22:59

Zullen we verder gaan met Smeets afzeiken?

Daar is dit topic immers voor bedoeld....
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

gijs01
Forum-lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 jun 2009 16:47

gijs01 07 okt 2010 00:03

spook schreef:Zullen we verder gaan met Smeets afzeiken?

Daar is dit topic immers voor bedoeld....




Dat je dit opschrijft zeg....
Camerig is prachtig!

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 07 okt 2010 00:47

Toch jammer dat Wilfred Willem Jozef Genee (Leeuwarden, 27 juni 1967) niet aan wielrenverslaggeving doet.
We moeten immers toch langzamerhand over de vervanging van Smeets gaan nadenken. De man is groots, een autoriteit en levenskunstenaar waarvan het vreemd is dat hij de Nobelprijs nog niet heeft gekregen. Maar toch heeft hij het eeuwige leven natuurlijk niet. En als hij op zijn hoogtepunt opstapt kan hij misschien van de week er wel eens de brui aan geven. En dan zitten wij toch mooi met de gebakken peren. Want wie gaat dat grote gat opvullen ??
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

eelcoz

eelcoz 07 okt 2010 01:24

Gijs01 schreef:
spook schreef:Zullen we verder gaan met Smeets afzeiken?

Daar is dit topic immers voor bedoeld....




Dat je dit opschrijft zeg....


Iedereen denkt het, spook zegt 't.:D

michie23
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 13 jul 2010 16:51

michie23 07 okt 2010 01:39

@pipootje, ik vind Genee allesbehalve commentator, hierin heeft Derksen 100% gelijk, het is een presentator :)
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39532
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 07 okt 2010 04:23

Dat er uberhaupt over die 2 heren hier geschreven wordt. Vervelend in de overtreffende trap zijn ze.
Less is bore

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 07 okt 2010 09:48

Daniel1975 schreef:Dat er uberhaupt over die 2 heren hier geschreven wordt. Vervelend in de overtreffende trap zijn ze.


Ja, misschien is op TV verschijnen wel heel erg karaktervernietigend voor sommigen die de weelde niet kunnen dragen dat ze herkend worden bij de slager.

Aan de andere kant, TV is niet alleen geluid maar vooral ook beeld en je moet toegeven dat WilFred en die Snor het qua haar toch gaan winnen van onze Smeets. Ik denk dat zelfs de beste architect weinig geloofwaardige structuur kan krijgen in het dakbedeksel van onze Smeets.

Voor alle sport geldt trouwens dat het geen rocketscience is. Er over praten op TV heeft dus weinig met Analyse van doen c.q. het is geen grote intellectuele opgave. In feite is het borrelpraat en dus zijn al die lui gewoon presentator of wat mij betreft praatjesmaker. Dat hoeft trouwens niet verboden te worden want het kan hoogst amusant zijn als het met talent en vakmanschap wordt gedaan.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27870
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 okt 2010 09:54

Derksen is mijn grote held. Over Smeets sprak hij ooit de volgende gevleugde woorden:
Mart Smeets is geen voetbalman, maar een gelikte presentator, vooral van wielrennen en schaatsen. Gasten moeten niet op enige spreektijd rekenen, want de gast van Mart is slechts een figurant. Mart stelt de vragen en geeft bij voorkeur ook het antwoord, Mart wil alle aandacht, want het is Marts show, Marts egotrip. Hij spreekt zijn kijkers toe alsof hij tegen een kleuterklas spreekt.

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 07 okt 2010 16:41

[quote="havana"]Derksen is mijn grote held [quote]

Gaat mij wat ver, maar in mijn ogen dè tv-persoonlijkheid van NL. Daar zouden we er meer van moeten hebben.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 07 okt 2010 17:27

Daniel1975 schreef:Dat er uberhaupt over die 2 heren hier geschreven wordt. Vervelend in de overtreffende trap zijn ze.


Dat komt vermoedelijk omdat ze voetbalprogramma's presenteren.
Zo links en rechts meelezend op het forum is alles wat uberhaupt met voetbal te maken heeft per definitie al vervelend in de overtreffende trap voor jou.

:p
FacebookS3RSSite

Plaats reactie