iemand al de Garmin edge 705??
en graag die temperatuur in de log
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Allen eens schrijven naar Garmin!!!!!!!!!!!!
Temperatuur aan gegevensvelden toevoegen.
Mailen naar: support@garmin.be
Doen please.
Mvg
Spirit
Temperatuur aan gegevensvelden toevoegen.
Mailen naar: support@garmin.be
Doen please.
Mvg
Spirit
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Ik heb de garmin edge 305, welke dus geen lange accu duur heeft. Nu heeft de garmin edge 705 dat ook niet echt, en heb al in verschillende topics gelezen dat mensen er dan een accu pak aanhangen, zoiets als dit dus:
http://www.kadoshop.nu/shop/mp3/mp3-en- ... -voor-ipod
maar dan met mini usb. Nu is mijn vraag hoe hebben jullie dit op een mooie manier gemonteerd op de fiets. Liefst met foto erbij om het te verduidelijken.
http://www.kadoshop.nu/shop/mp3/mp3-en- ... -voor-ipod
maar dan met mini usb. Nu is mijn vraag hoe hebben jullie dit op een mooie manier gemonteerd op de fiets. Liefst met foto erbij om het te verduidelijken.
<>Duratec Powered<>
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag 2 reacties gekregen van Garmin België:
Reactie 1:
Geachte,
Uw vraag werd alleszins al doorgestuurd naar de bevoegde Garmin diensten.
Ik vermoed enkel dat Garmin veel andere prioriteiten heeft op gebied van ontwerpen van software, waardoor het toevoegen van nieuwe functies aan bestaande toestellen weinig kans maakt.
Bedankt voor de opmerking,
Wij hopen dat Garmin hiermee rekening zal houden voor de toekomstige toestellen,
Reactie 2:
Geachte,
Zoals eerder vermeld werd, werd uw verzoek wellicht doorgestuurd.
Toch dient u rekening te houden met het feit dat u de eerste bent met dit verzoek bij ons in België.
Daarnaast dient u tevens te weten dat de Garmin ingenieurs die deze software dienen aan te maken ook veel andere prioritaire software aan het devloperen zijn.
Daarom vermoed ik dat er weinig kans is dat dit wordt opgevolgd.
Met dank voor uw opmerkingen,
Dit waren de reacties
Daarom vraag ik jullie om ook eens een mailtje te sturen naar Garmin (België of Nederland).
Amerika mag ook voor de engelstaligen.Ik heb terug geschreven als de sensor er in zit, het toch mogelijk moet zijn om dit op het scherm te krijgen. Kan toch maar enkel softwarematig zijn.
Mvg
Spirit
Reactie 1:
Geachte,
Uw vraag werd alleszins al doorgestuurd naar de bevoegde Garmin diensten.
Ik vermoed enkel dat Garmin veel andere prioriteiten heeft op gebied van ontwerpen van software, waardoor het toevoegen van nieuwe functies aan bestaande toestellen weinig kans maakt.
Bedankt voor de opmerking,
Wij hopen dat Garmin hiermee rekening zal houden voor de toekomstige toestellen,
Reactie 2:
Geachte,
Zoals eerder vermeld werd, werd uw verzoek wellicht doorgestuurd.
Toch dient u rekening te houden met het feit dat u de eerste bent met dit verzoek bij ons in België.
Daarnaast dient u tevens te weten dat de Garmin ingenieurs die deze software dienen aan te maken ook veel andere prioritaire software aan het devloperen zijn.
Daarom vermoed ik dat er weinig kans is dat dit wordt opgevolgd.
Met dank voor uw opmerkingen,
Dit waren de reacties
Daarom vraag ik jullie om ook eens een mailtje te sturen naar Garmin (België of Nederland).
Amerika mag ook voor de engelstaligen.Ik heb terug geschreven als de sensor er in zit, het toch mogelijk moet zijn om dit op het scherm te krijgen. Kan toch maar enkel softwarematig zijn.
Mvg
Spirit
-
- Forum-lid
Bedankt Bakker,
Hopelijk komt er reactie. Het zou toch een meerwaarde geven aan het toestel.
Ik hoop dat er veel op reageren. Ik heb er ook melding van gemaakt op forum.gps.nl
Mvg
Spirit
Hopelijk komt er reactie. Het zou toch een meerwaarde geven aan het toestel.
Ik hoop dat er veel op reageren. Ik heb er ook melding van gemaakt op forum.gps.nl
Mvg
Spirit
Hoe zit het met de crashbestendigheid van de Garmin Edge? Ik wil er misschien ook een aanschaffen maar is het niet zo dat als je een keer valt je GPS ook kapot is? Of kunnen die dingen er tegen?
http://www.harmjanhazelhorst.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Cervelo Soloist Team 2008
Hij kan dus wel tegen een stootje als ik het goed begrijp. Gaat het ook goed met die klappen die je krijgt op de mountainbike?
http://www.harmjanhazelhorst.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="roodrug"]Hij kan dus wel tegen een stootje als ik het goed begrijp. Gaat het ook goed met die klappen die je krijgt op de mountainbike?[/quote]
Stuurhouder schijnt nog wel eens af te breken!
Let daar mee op.
Het apparaatje zelf kan best tegen een stootje idd.
Stuurhouder schijnt nog wel eens af te breken!
Let daar mee op.
Het apparaatje zelf kan best tegen een stootje idd.
Mijn trainingen-blog: Bikeplanner: Sander
mbt de temperatuurcensor schreef sander mij:
Zoals bij vrijwel alle GPS toestellen van Garmin wordt ook bij de Edge in het diagnostic scherm de temperatuur getoond. Dat is bij de Edge de temperatuur van het kwartskristal, dat zich in het inwendige van de GPS bevindt en na inschakeling een steeds hogere waarde vertoont, totdat de bedrijfstemperatuur is bereikt. Het is in elk geval niet de kamer- of buitentemperatuur van dat moment.
Zelf ook vandaag de proef op de som genomen: Bij vertrek gaf hij 1°C aan, hetgeen overeenkwam met de buitentemp maar bij aankomst ( rond de 0°C ) was het volgens hem inmiddels 5°C. Het kristal had het schijnbaar wel warm.
Jammer maar helaas....
Zoals bij vrijwel alle GPS toestellen van Garmin wordt ook bij de Edge in het diagnostic scherm de temperatuur getoond. Dat is bij de Edge de temperatuur van het kwartskristal, dat zich in het inwendige van de GPS bevindt en na inschakeling een steeds hogere waarde vertoont, totdat de bedrijfstemperatuur is bereikt. Het is in elk geval niet de kamer- of buitentemperatuur van dat moment.
Zelf ook vandaag de proef op de som genomen: Bij vertrek gaf hij 1°C aan, hetgeen overeenkwam met de buitentemp maar bij aankomst ( rond de 0°C ) was het volgens hem inmiddels 5°C. Het kristal had het schijnbaar wel warm.
Jammer maar helaas....
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Ook gereden vandaag. Bij aankomst even gekeken en gaf 4° aan. Het was volgens de thermometer 3° wat toch in de buurt is. Daarna binnen gelegd en gaf 20° aan wat ook in de buurt is. Meegenomen naar de badkamer en 24 °. Ook al aannemelijk. Daarom zou ik zeggen dat het misschien niet de exacte temperatuur geeft maar toch een aanwijzing zoals de hoogte en de afstand ook steeds met de nodige, wel minimale marge moet aanzien worden. Ik ga deze zomer zeker nog eens verder uittesen.
Alvast bedankt voor de reactie.
Mvg
Spirit
Alvast bedankt voor de reactie.
Mvg
Spirit