Vandaag gefietst in 2011
Net terug van ritje zoetermeer-dordrecht. Had fiets weggebracht voor een beurt en kon m vandaag ophalen. Weer was prima, heerlijk zonnetje, prima temperatuur, korte mouwtjes. Wind was stevig bij de rottemeren. Uiteindelijk net geen 50 op de teller. Fiets peddelde weer prima, nieuwe ultremo´s erop heerlijk
- geertjan5
- Forum-lid
Na zondag 7.5 uur en maandag 5.5 uur gepeddeld te hebben vandaag maar weer ruim 4 uur gedaan. Samen met 2 vrienden. Was een gezellig tochtje vanuit Sneek naar Oudemirdum. Uiteraard met wat leuke omwegen, anders kom je niet aan de uren. Maar pffff wat een harde wind!
1 tegenvaller, in het begin trok ik een deel van mijn blokje van mijn schoen, waardoor ik de rest van de tocht alleen maar kon duwen.
Zometeen nog even een uurtje RPM:)
1 tegenvaller, in het begin trok ik een deel van mijn blokje van mijn schoen, waardoor ik de rest van de tocht alleen maar kon duwen.
Zometeen nog even een uurtje RPM:)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Gistermiddag een lekker rondje gedaan, en maar eens een camera meegenomen.
Dat was de moeite waard, ik kwam twee mooie vogels tegen.
Een jonge Amerikaanse Zeearend...
...en een prachtige uil.
Verder min of meer een vaste route aangehouden.
Gestart bij de Eem, via een deel van de Grebbelinie...
en het hoogste punt van Amersfoort...
door naar een rustig plekje voor een korte pauze op Den Treek,
met eronder m'n fiets.
Na een klein stukje omhoog over de vers geasfalteerde Treekerweg,
een overblijfsel uit de Franse tijd.
Voor de grap nog op de officiële MTBroute van Austerlitz gereden (gaap),
maar bij Zeist snel doorgestoken naar de lokale speeltuin bij Soesterberg.
Pittig klimmetje dit!
En weer richting Amersfoort over een heerlijk stuk singletrack.
Dat maakt 60km in totaal. Wel tijdrovend, zo'n 4 uur over gedaan. :p
Dat was de moeite waard, ik kwam twee mooie vogels tegen.
Een jonge Amerikaanse Zeearend...
...en een prachtige uil.
Verder min of meer een vaste route aangehouden.
Gestart bij de Eem, via een deel van de Grebbelinie...
en het hoogste punt van Amersfoort...
door naar een rustig plekje voor een korte pauze op Den Treek,
met eronder m'n fiets.
Na een klein stukje omhoog over de vers geasfalteerde Treekerweg,
een overblijfsel uit de Franse tijd.
Voor de grap nog op de officiële MTBroute van Austerlitz gereden (gaap),
maar bij Zeist snel doorgestoken naar de lokale speeltuin bij Soesterberg.
Pittig klimmetje dit!
En weer richting Amersfoort over een heerlijk stuk singletrack.
Dat maakt 60km in totaal. Wel tijdrovend, zo'n 4 uur over gedaan. :p
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Schitterende foto's!
-
- Forum-lid
Dinsdag in de buurt van Ense (Duitsland, 40km voorbij Dortmund) gefietst.
Heerlijk een km'tje of 40 weggetrapt met daarin een keer of 4 een vies klimmetje van 15%.
Ga ik vaker doen, racefiets meenemen in de vrachtwagen, ik moet toch af en toe pauze maken! Ik had de camion op parking Am Haarstrang weggezet en via de personeelstoegangsweg de binnenlanden ingefietst.
Een aantal Duitse bejaarden die stonden te roken keken of ze water zagen branden; een vrachtwagenchauffeur met sportieve ambities!!
Jaja, ze bestaan!
Heerlijk een km'tje of 40 weggetrapt met daarin een keer of 4 een vies klimmetje van 15%.
Ga ik vaker doen, racefiets meenemen in de vrachtwagen, ik moet toch af en toe pauze maken! Ik had de camion op parking Am Haarstrang weggezet en via de personeelstoegangsweg de binnenlanden ingefietst.
Een aantal Duitse bejaarden die stonden te roken keken of ze water zagen branden; een vrachtwagenchauffeur met sportieve ambities!!
Jaja, ze bestaan!
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
Vandaag van mijn werk in Houten naar huis gefietst in Genderen over Gorinchem, in totaal 58 km gefietst met wind op de neus. Het heeft me uiteindelijk 2 uur en 20 minuten gekost, maar ja het is een mooie duur training voor mijn Alpe D'Huzes avontuur over iets minder dan 3 maanden.
enjoy the ride
[quote="paulwindtegen"]Dinsdag in de buurt van Ense (Duitsland, 40km voorbij Dortmund) gefietst.
Jaja, ze bestaan![/quote]
geweldige baan als je een end kan gaan fietsen in je pauze
Jaja, ze bestaan![/quote]
geweldige baan als je een end kan gaan fietsen in je pauze
Jongens wat een wind! Op de kleine molen richting Gerkesklooster gefietst, langs 't Van Starkenborgh kanaal. Eindeloos zitten hopen op een snorfiets of een scooter die maar niet kwam. Vanaf Gerkesklooster naar Marum gereden en vanaf daar was op de grote molen terug naar Groningen. 82 km.
[quote="havana"]Jongens wat een wind! Op de kleine molen richting Gerkesklooster gefietst, langs 't Van Starkenborgh kanaal. Eindeloos zitten hopen op een snorfiets of een scooter die maar niet kwam. [/quote]
Dit komen nooit voorbij als je ze nodig hebt, helaas.
Dit komen nooit voorbij als je ze nodig hebt, helaas.
Vandaag een stukje IJsselstein Wassenaar IJsselstein. 134,5 kilometer in precies 4 uur. Het was lekker door het groene hart. Een leuke voorbereiding op de Joop Zoetemelm Classic van volgende week.
Groet Gert-Jan
Groet Gert-Jan
Redelijk snel fietsen is best grappig.