De stickers op de wielen zijn mij te nadrukkelijk aanwezig. Het leidt je af van het mooie frame.
Stickers eraf en hij is top! (Armstrong het er toch ook nooit stickers op?)
Trek
Bontrager heeft sinds kort een uitmeet systeem voor hoe breed een zadel moet zijn. Nou heb ik rond de zomer zo'n apparaat aan geraakt en daaruit is nu mijn 'ídeale' zadel uit gekomen. Ik zal even wat foto's schieten en mijn ervaring erover horen jullie ook nog. Ga zo de weg op!
-
- Forum-lid
Zeer fraaie wieltjes Zorro! Die decals zou ik zeker laten staan.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
eigenlijk is TREK toch ne zware sjoemelaar zalle!
ik heb net mijn nieuw fietske gaan bekijken. het is een trek 5.5, maar dan niet met de Dura-ace, wel met campagnolo chorus. Ook heb ik de racelite wielen vervangen door fullcrum racing 1.
volgens de cataloog kwam de fiets op 7,1 kilo. maar aangezien ik lichtere wielen en een lichtere groep heb gekozen ging hier nog eens 250 gram af. dus zou de fiets 6,850 kilo moeten wegen..
..we hebben hem net aan de haak gehangen... 7,38 kilo!!!
dus een halve kilo meer dan hou zou mogen wegen!
de uitleg van de fm was ook ronduit belachelijk... dat komt omdat je een grotere kader hebt... ok, dat is waar.. maar een grotere carbonnen kader kan toch geen 500 gram meer geven zeker!!
Pure int-zak-zetterij noem ik dat!
ben effie gedegouteerd!
Jelle
Ps. wel een mooi fietske... zo in het wit. (behalve de rode bandjes dat de fm er had opgelegd... djeezes)
ik heb net mijn nieuw fietske gaan bekijken. het is een trek 5.5, maar dan niet met de Dura-ace, wel met campagnolo chorus. Ook heb ik de racelite wielen vervangen door fullcrum racing 1.
volgens de cataloog kwam de fiets op 7,1 kilo. maar aangezien ik lichtere wielen en een lichtere groep heb gekozen ging hier nog eens 250 gram af. dus zou de fiets 6,850 kilo moeten wegen..
..we hebben hem net aan de haak gehangen... 7,38 kilo!!!
dus een halve kilo meer dan hou zou mogen wegen!
de uitleg van de fm was ook ronduit belachelijk... dat komt omdat je een grotere kader hebt... ok, dat is waar.. maar een grotere carbonnen kader kan toch geen 500 gram meer geven zeker!!
Pure int-zak-zetterij noem ik dat!
ben effie gedegouteerd!
Jelle
Ps. wel een mooi fietske... zo in het wit. (behalve de rode bandjes dat de fm er had opgelegd... djeezes)
Jelle S.