Remverschillen t.o.v. aluminium zijn niet of minimaal aanwezig afhankelijk van het merk/remoppervlak.
Oh ja, ik geef geen enkele garantie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik was vergeten om in mijn bijdrage hierboven te vermelden dat dit in de "sarcasme" modus is geschrevenTom-s schreef:..................
Het is mogelijk om met carbon wielen in de bergen te rijden, maar met alu wielen is je veiligheidsmarge aanzienlijk groter..........
Nee, want ik durf het niet.krivas schreef:@ Lcsmet; Heb je nu ZELF ervaring met het afdalen met Chinese wielen, of praat na wat je hoort? Wat dat is wat ik wil vernemen; eigen ervaringen. "Van horen zeggen", telt nu eenmaal niet in de rechtbank
Uit China.... Kuiper is bij mijn weten geen chineesnijkie schreef:Zie verkoop topic.nielsie223 schreef:Toevallig iemand hier die nog carbonnen clinchers uit China te koop heeft?
vertel wat je weet!Echo schreef:Uit China.... Kuiper is bij mijn weten geen chineesnijkie schreef:Zie verkoop topic.nielsie223 schreef:Toevallig iemand hier die nog carbonnen clinchers uit China te koop heeft?![]()
Maar als ik voor hetzelfde bedrag 2e hands Kuipers zou kunnen krijgen wist ik het wel![]()