Sorry maar voor mij blijft Lance Armstrong een held
Waar blijft Bruyneel? Hoe zou ooit met een boek komen. Niet gebeurd.
Waarom slepen ze Bruyneel er niet aan zijn haren bij de rechtzaak?
US Postal/Discovery had in ieder geval twee aantoonbare rotte appels en die moeten nu tezamen gepureerd worden en dus niet alleen Armstrong.
Waarom slepen ze Bruyneel er niet aan zijn haren bij de rechtzaak?
US Postal/Discovery had in ieder geval twee aantoonbare rotte appels en die moeten nu tezamen gepureerd worden en dus niet alleen Armstrong.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze zijn zo rot als het maar zijn kan, maar is die heksenjacht op hem nu nog niet klaar?
Er kan beter naar de huidige rotte appels gekeken worden die nog actief zijn. Want dat mannen als Lefevre nog ploegen mogen leiden is natuurlijk te zot voor woorden.
Er kan beter naar de huidige rotte appels gekeken worden die nog actief zijn. Want dat mannen als Lefevre nog ploegen mogen leiden is natuurlijk te zot voor woorden.
Less is bore
En er is er nog één die wat bij betreft nooit meer in de wielersport zou moeten kunnen werken. Onze grote vriend Vino die op de website van Astana is te zien met een foto waar hij zijn hand op zijn hart heeft en de gouden medaille om in Londen 2012. Daar krijg is ook een nare smaak van in mijn mond.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yup, die mag absoluut naast PL op de bank gaan zitten.
Less is bore
-
- Forum-lid
En dan ook nog zijn eigen ploeg vino-4ever....
Maak joe woar
beste fietsende fraudeur ooit.Quarantanove schreef:Precies , dat ie 7 x de Tour won m.b.v. doping vind ik ook niet het probleem. Dat maffiabaas achtige gedrag is wat ik vooral laakbaar vind.rob74 schreef:Armstrong werkvolk??
Hij was dan welliswaar een renner in de ploeg maar wel DE renner. Elke belangrijke beslissing vd ploeg ging via hem. Hij was het alfa mannetje en dus echt wel de baas.
-
- Forum-lid
Wat bespeur ik hier toch een aversie tegen de twee van de beste managers van wielerploegen die er zijn.daniel1975 schreef:Yup, die mag absoluut naast PL op de bank gaan zitten.
-
- Forum-lid
Hoe zou dat nou komen?Quarantanove schreef:Wat bespeur ik hier toch een aversie tegen de twee van de beste managers van wielerploegen die er zijn.daniel1975 schreef:Yup, die mag absoluut naast PL op de bank gaan zitten.
Maak joe woar
Het is ook laakbaar van het management dat ze de koers laten bepalen door een werknemer.Quarantanove schreef:Precies , dat ie 7 x de Tour won m.b.v. doping vind ik ook niet het probleem. Dat maffiabaas achtige gedrag is wat ik vooral laakbaar vind.rob74 schreef:Armstrong werkvolk??
Hij was dan welliswaar een renner in de ploeg maar wel DE renner. Elke belangrijke beslissing vd ploeg ging via hem. Hij was het alfa mannetje en dus echt wel de baas.