Garmin Edge 810
Zijn er meer mensen die last hebben met het koppelen van de hartslag sensor. Ik heb een polar ant+ sensor maar deze wil heel moeilijk koppelen, en meestal doet deze het niet. Wanneer ik bv. onder het rijden ergens om koffie ga en kom weer terug herkent hij de hr. sensor niet meer? Komt dit doordat het geen garmin sensor is? Ik heb software 4.40 geinstalleerd en heb al gereset.
-
- Forum-lid
Bij mij werkt de hartslag band (wahoo tickr) ook goed, gelijk gekoppeld.
Wat gebruiken jullie om een vooraf bepaalde rit na te rijden, een track of een route? Heb ze beide geprobeerd, allebei heeft zo z'n voor- en nadelen.
Wat gebruiken jullie om een vooraf bepaalde rit na te rijden, een track of een route? Heb ze beide geprobeerd, allebei heeft zo z'n voor- en nadelen.
De beste resultaten krijg ik door een ROUTE te maken in Basecamp en die te exporteren als GPX. In Basecamp met dezelfde kaart als ik gebruik op mijn Edge 810. Als ik tracks/routes van internet download dan laad ik deze in in Basecamp en teken deze na (maak nieuwe ROUTE). verder als boven.
Ik heb 0,0 problemen met routeaanwijzingen...
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
Echo schreef:De beste resultaten krijg ik door een ROUTE te maken in Basecamp en die te exporteren als GPX. In Basecamp met dezelfde kaart als ik gebruik op mijn Edge 810. Als ik tracks/routes van internet download dan laad ik deze in in Basecamp en teken deze na (maak nieuwe ROUTE). verder als boven.
das best een ferm klusje voor een langere rit?
of creëer je die nieuwe route op het "spoor" van de gedownloade GPX?
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Ik hoef (gelukkig) nooit routes over te trekken.
Met verschillende gpx-bestanden van verschillende bronnen gaat het nafietsen van de route zonder problemen.
Met verschillende gpx-bestanden van verschillende bronnen gaat het nafietsen van de route zonder problemen.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Waar gaat jullie voorkeur naar uit in basecamp een track of een route exporteren naar de garmin? Ik dacht dat wanneer ik een track op mijn garmin plaats ik geen aanwijzingen kreeg. Maar zojuist start ik een track en krijg ik wel de meldingen op mijn scherm. Ik heb herberekenen uitstaan, is dit uit te schakelen?
-
- Forum-lid
- Contact
Ja, in je koers overzichtscherm de 3streepjes onderin en dan koersaanwijzingen uit zetten. Dit voorkomt dat een geladen track wordt berekend en aangepast aan de kaart.
Als het aan staat, krijg je een route (die afwijkingen kan vertonen t.o.v. de originele tracks), terug laden in Baseamp om het verschil te kunnen zien.
Als het aan staat, krijg je een route (die afwijkingen kan vertonen t.o.v. de originele tracks), terug laden in Baseamp om het verschil te kunnen zien.
Marco