Wat is fout, wat kan echt niet?
Overigens vind ik het zelf wel een bijzondere ervaring om als Randstedeling - niet meer gewend aan groeten op straat - andere Randstedeling tegen te komen op de Waddeneilanden waarbij iedereen elkaar weer opeens gaat groeten...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Armstukken zitten gewoon strak om je armen. Een wit craft shirt met lange mouwen zit toch een stuk losser om je armen.martijnm schreef:Hoe zie jij dan het verschil tussen lange mouwen van een shirt en armstukken??stansfield schreef:Wat ik ook vaak zie is een shirt met korte mouwen en daar bij temperaturen van onder de 20 graden een ondershirt met lange onder. Dat vind ik er ook echt niet uit zien. Doe dan een shirt met lange mouwen aan of armwarmers.
- thestudent
- Forum-lid HC
Tja alleen armstukken zakken constant van mijn armen af. Ik heb er nog geen gevonden die nou echt blijven zitten. Ik heb nu eenmaal dunne armpjes. Dus ik opteer meestal ook voor lange ondershirts.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Een lastige... Ik verricht veruit het meeste kopwerk als ik in mijn groepje rijd, en snuit nu maar in mijn handschoenen en kan die constant wassen. Heb ik dubbel werkNighty schreef:ff je neus leegmaken terwijl iemand achter jou fietst...
Ga toch maar eens voorstellen 'in het wiel, dan ook de snot'.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Of gewoon consequent over je linker schouder snuiten als je op het kantje rechts rijdt. Wedden dat ze vanzelf een keer gaan overnemenJoostG schreef:Een lastige... Ik verricht veruit het meeste kopwerk als ik in mijn groepje rijd, en snuit nu maar in mijn handschoenen en kan die constant wassen. Heb ik dubbel werkNighty schreef:ff je neus leegmaken terwijl iemand achter jou fietst...
Ga toch maar eens voorstellen 'in het wiel, dan ook de snot'.
I just love to ride my bike, thats all.. - Mark Cavendish
+1thestudent schreef:Tja alleen armstukken zakken constant van mijn armen af. Ik heb er nog geen gevonden die nou echt blijven zitten. Ik heb nu eenmaal dunne armpjes. Dus ik opteer meestal ook voor lange ondershirts.
Heb de armstukken van bioracer, vallen heel smal. Maar heb toch ook liever een ondershirt met lange mouwen aan.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Ja eh, hallo, het gaat er niet om wat handig of praktisch is, dat doet er niet toe als iets FOUT! is en ECHT NIET KAN. (zoals een lange thermo onder je korte-mouwen-shirt bijvoorbeeld)jwkeij schreef:+1
Heb de armstukken van bioracer, vallen heel smal. Maar heb toch ook liever een ondershirt met lange mouwen aan.
Met harige benen onder je lycra is ook veel praktischer, maar het ziet er niet uit, dus het is FOUT!
Net als een bel, ook FOUT!
(om maar eens twee willekeurige andere thema's te noemen )
-1 dus
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik heb altijd strakke ondershirts.. je ziet het verschil echt niet.
Vandaag wel blauwe mouwen onder een zwart fietsshirt, dat kan uiteraard niet
Gisteren trouwens een rondje gedaan met spatbordjes.. ongetwijfeld ook erg fout, maar ik was er gister wel erg blij mee
Vandaag wel blauwe mouwen onder een zwart fietsshirt, dat kan uiteraard niet
Gisteren trouwens een rondje gedaan met spatbordjes.. ongetwijfeld ook erg fout, maar ik was er gister wel erg blij mee
-
- Forum-lid
Spatborden zijn bij regen natuurlijk wél verplicht voor dragers van witte fietsbroeken