daarom ook naar stack en reach kijken, balhoofdbuis is korter ivm meer ruimte voor wielen/banden
Gravel-racers
-
- Forum-lid
Het is de blauwe geworden, goeie tip dat betalen in ponden, heeft me toch bijna €90 bespaard op mn bestelling!
ben benieuwd hoe hij rijd..
Gefeliciteerd!foxynoodles schreef: ↑16 sep 2017 07:05 Het is de blauwe geworden, goeie tip dat betalen in ponden, heeft me toch bijna €90 bespaard op mn bestelling!
Net eerste testritje gemaakt met de gravelracer.
Bleeden van achterrem lukte nog niet helemaal vanmiddag.
Bij afhalen spuit liep er wel erg veel vloeistof uit remhendel) binnenkort nog maar nieuwe even nieuwe poging doen, maargoed voorrem is belangrijkste. (achterrem remt ook wel maar je moet hendel volledig inknijpen
En voorvorkbuis nog even inkorten.
Bleeden van achterrem lukte nog niet helemaal vanmiddag.
Bij afhalen spuit liep er wel erg veel vloeistof uit remhendel) binnenkort nog maar nieuwe even nieuwe poging doen, maargoed voorrem is belangrijkste. (achterrem remt ook wel maar je moet hendel volledig inknijpen
En voorvorkbuis nog even inkorten.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Het Twiske, goed idee, nog niet aan gedacht, +/- 20km van huis.
Verder rijd ik op veel kleinere wegen rond Broek in Waterland / Monnickendam fijner op de crosser dan op de racer.
Verder rijd ik op veel kleinere wegen rond Broek in Waterland / Monnickendam fijner op de crosser dan op de racer.
De twee MTB parkoersen in 't Twiske zijn ook prima op de crossfiets te doen. Het MTB parkoers bij de Noorder IJplas is dan ook niet zo ver, maar dat wel even een ander verhaal.... Modder is daar in ieder geval genoeg te vinden, vooral op de stukken waar de motorcrossers rijden
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow