Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2016

i-mac

i-mac 12 mei 2016 15:18

Wegens weinig tijd, deze namiddag een korte doch pittige rit gefietst. 47,4km in 1u30,23.

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 12 mei 2016 18:17

daniel1975 schreef:
Kilowatt schreef: toch wel een klein beetje klaar met die ventilator uit het oosten...
Die wind is echt heel vervelend ja. En zelfs 's morgens waait ie vaak al aardig door :(.

Maar ja, windstil en koud en nat is ook geen optie.
Ik kan me er nu nog niks bij voorstellen, maar ik vrees dat ik maandag gewoon in m'n winterfleece rond rijdt met de 11-steden.
Aan de andere kant....
Dan is het tenminste wel weer een beetje "normaal voor de tijd van het jaar".

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 12 mei 2016 20:13

Kilowatt schreef:.....Maar niet gaan overdrijven over die insecten hè. Anders kunnen we wel een "ik ben er klaar mee, laat de herfst maar komen" topic starten :lol: .
.....
Te laat, bestaat al. :mrgreen: ;) :lol:
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... ilit=klaar

TheTourist
Forum-lid

Gebruikersavatar TheTourist 12 mei 2016 22:42

Supermooie laatste rit in de Achterhoek vandaag. 70 km, met wat onverharde wegen door bossen, een stukje Duitsland en helaas de nog steeds voortdurende windkracht 4 uit het oosten.. Maja..

https://www.strava.com/activities/573509022

Afbeelding

Afbeelding
Canyon Aeroad CF SLX 7.0

gineau
Forum-lid

Gebruikersavatar gineau 13 mei 2016 03:13

Afgelopen dag vanuit maastricht een rondje chaudfontaine gedaan. De bedoeling was om een serie kuitenbijters langs de rivier te nemen. Maar ten eerste bestaan niet alle wegen die ik in m'n hoofd had (daar gaat de planning :lol:) en ten tweede was ik überhaupt continu verdwaald. Al die doodlopende weggetjes daar helpen dan ook niet echt.

Uiteindelijk één van de beklimmingen toch nog gevonden en er verder maar wat op los gereden. 120 km geworden i.p.v. 90, maar leuk avontuur geweest al met al. :)

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 13 mei 2016 14:45

TumTumTum schreef:...En natuurlijk aan de Grimpeur die wel een beetje trots op me moet zijn...
Proficiat met het bedwingen van je eerste col! En natuurlijk ben ik trots op je dat het er toch een keer van gekomen is. Mijn eerste 'berg' was ook geen grote col, maar een bult ergens in de buurt van het Teutoburgerwoud. En ook ik was toen blij dat ik het gered had. Ik hoop dat je de smaak toch een beetje te pakken hebt en er meer beklimmingen zullen volgen...
60 x Ventoux

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 13 mei 2016 17:42

:D :D :D

Dank je.
Veni. Vidi. Fietsie.

superb11
Forum-lid

superb11 13 mei 2016 18:53

Bianchi-Ber schreef:Supermooie laatste rit in de Achterhoek vandaag. 70 km, met wat onverharde wegen door bossen, een stukje Duitsland en helaas de nog steeds voortdurende windkracht 4 uit het oosten.. Maja..

https://www.strava.com/activities/573509022
Mooi fotp's en route! Maar: muggenzifter-modus aan: geografisch gezien heb je het grootste deel van je tocht in Twente gefietst. Muggenzifter-modus uit.
Maar ja wij oosterlingen halen Holland en Nederland ook wel eens door elkaar.

In ieder geval leuk dat je genoten hebt van het land achter de IJssel.

En zelf vanmiddag grofweg de Achterhoekse lus van de Giro-etappe gefietst, maar dan in omgekeerde richting. Dus vanaf Doesburg via Baak, Vorden en Lochem naar Borculo, en via Ruurlo en Zehem weer terug naar huis. Zoals wel vaker precies 100 km. Zalig weer, wel aardig wat wind, maar je hoort me niet klagen met de vooruitzichten voor het weekend in het achterhoofd....

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 13 mei 2016 19:12

Volop geprofiteerd cq. genoten van de laatste mooie dag van deze week. Rondje Tecklenburg gemaakt van precies 150 km en 2100 hm.

http://tpks.ws/LzWCR

apexrider
Forum-lid

Gebruikersavatar apexrider 13 mei 2016 19:58

Ik ben er dit jaar voor het eerst geweest met de Teutoburgerwald tocht en de Tecklenburg rundfahrt. Voor mij een openbaring en een mooi alternatief voor Zuid Limburg.
Afbeelding

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 13 mei 2016 20:02

Le Grimpeur schreef:
TumTumTum schreef:...En natuurlijk aan de Grimpeur die wel een beetje trots op me moet zijn...
Proficiat met het bedwingen van je eerste col! En natuurlijk ben ik trots op je dat het er toch een keer van gekomen is. Mijn eerste 'berg' was ook geen grote col, maar een bult ergens in de buurt van het Teutoburgerwoud. En ook ik was toen blij dat ik het gered had. Ik hoop dat je de smaak toch een beetje te pakken hebt en er meer beklimmingen zullen volgen...
Hé, kanjer 'welcome back' hoe gaat het nu met je. Fantastisch weer wat van jou te horen. Ik hoop dat het maar steeds beter gaat worden.! :like:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 13 mei 2016 20:04

Inderdaad fijn weer van je te horen Grimpeur.

Plaats reactie