Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het dopingtopic 2.0

mda1
Forum-lid

mda1 05 jun 2013 16:10

Weten jullie trouwens ook wie er eerst 84ste in een ronde was, een jaar later 36ste en toen opeens 2de in de TdF?

Wat ook mooi was vandaag: AC die gedubbeld werd in de tijdrit van de Dauphine door Porte. :D
Of AC heeft het dopen opgegeven en rijd nu panyagua als een vaatdoek rond, óf ene revelatie van team SKY heeft een betere arts. Jullie mogen zelf invullen welke van de twee (of beiden) waar zijn.

Beelden komen bij mij naar boven van ene LA die ene Ulrich inhaalde...

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 05 jun 2013 16:24

Na ja, we weten dat die ene Ulrich ook niet op een broodje pindakaas reed, maar ongeveer op hetzelfde als LA én daarbij iets te veel broodjes pindakaas buiten het seizoen ;)

dinictus
Forum-lid

Gebruikersavatar dinictus 05 jun 2013 17:07

Het verschil is idd wel erg groot. Hoe kom je nou op 3 minuut nog wat terecht als je straks de tour wilt winnen. Kan zijn dat hij gewoon voor de fun rijdt maar dat lijkt me toch sterk. Wat leren we hiervan?
In de regel rijden tourwinnaars echt al goed in de voorrondes. (of heb ik dat mis?)

Het is wel zeker dat Froome dit rondje gaat winnen tenzij hij op zijn cokosnoot gaat.

Grote mannen lijken sneller te komen en te gaan dan in het verleden als je het mij vraagt. Wie kopt hem in?
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 jun 2013 17:11

Ik hoop dat hij niet wint. Al moet ie er voor op z'n plaat gaan. Vond Sky bij de lancering een prachtige ploeg: goede renners, mooie kleding, gave Pinas en nog gavere Jags. Maar inmiddels een bloedhekel aan hun manier van koersen en hoogst dubieuze overmacht in het peloton.
Less is bore

elefantino
Forum-lid

elefantino 05 jun 2013 19:52

daniel1975 schreef:Ik hoop dat hij niet wint. Al moet ie er voor op z'n plaat gaan. Vond Sky bij de lancering een prachtige ploeg: goede renners, mooie kleding, gave Pinas en nog gavere Jags. Maar inmiddels een bloedhekel aan hun manier van koersen en hoogst dubieuze overmacht in het peloton.
Een bloedhekel... :lol: :lol:

Er is geen ploeg in het peloton waaraan ik een grotere hekel heb dan aan Sky. Ik word kotsmisselijk van dat hypocriete gedoe van die lui. Echt waar, ik gun Katusha nog meer, en dat wil wat zeggen.

Ik hoop dan ook van harte op Contador in de Tour (uiteraard vertrouw ik die ook voor geen cent).

Karl66
Forum-lid

Karl66 05 jun 2013 23:36

daniel1975 schreef:Ik hoop dat hij niet wint. Al moet ie er voor op z'n plaat gaan. Vond Sky bij de lancering een prachtige ploeg: goede renners, mooie kleding, gave Pinas en nog gavere Jags. Maar inmiddels een bloedhekel aan hun manier van koersen en hoogst dubieuze overmacht in het peloton.
Helemaal mee eens. Het is nog wel de vraag hoe sterk Froome tussen de oren is als kopman en ik zou het helemaal niet erg vinden als hij de druk niet aan kan.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 jun 2013 08:04

mda1 schreef:Weten jullie trouwens ook wie er eerst 84ste in een ronde was, een jaar later 36ste en toen opeens 2de in de TdF?

Wat ook mooi was vandaag: AC die gedubbeld werd in de tijdrit van de Dauphine door Porte. :D
Of AC heeft het dopen opgegeven en rijd nu panyagua als een vaatdoek rond, óf ene revelatie van team SKY heeft een betere arts. Jullie mogen zelf invullen welke van de twee (of beiden) waar zijn.

Beelden komen bij mij naar boven van ene LA die ene Ulrich inhaalde...
Omdat Porte Contador ingelopen heeft moet je daar toch niks abnormaals gaan zoeken bij de prestatie van Porte! Contador eindigde tenslotte toch pas 61°, dat is pas abnormaal.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 06 jun 2013 08:56

Alle goede tijdritten die Contador heeft gereden waren bij ONCE, Liberty Seguros, Discovery Channel en Astana. Dat is pas abnormaal.

Als je zo naar het verleden van Contador kijkt is het moeilijk om voor hem te supporteren maar het huidige Sky is echt een ramp voor het wierennen. Daar komt nog eens bij dat Froome de saaiste persoonlijkheid is van het peloton. Wiggo is nog wel te pruimen, dat is nog een man met een verhaal. Maar Froome, heeft die eigenlijk wel ooit iets gezegd of laat hij alleen z'n vrouw klagen als hem iets niet zint?
Campagnolo Ultra Dork

mtbfool
Forum-lid

mtbfool 06 jun 2013 09:38

Jonge jonge jonge , weer een mooi stel azijnpissers bij elkaar , hebben jullie niks anders te doen , ga fietsen met dit weer.
Wat deed Post en TI-Raleigh toen ze zo dominant waren in het wielrennen :-)

Grtz; mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 06 jun 2013 09:49

Ernie C. schreef:Alle goede tijdritten die Contador heeft gereden waren bij ONCE, Liberty Seguros, Discovery Channel en Astana. Dat is pas abnormaal.

Als je zo naar het verleden van Contador kijkt is het moeilijk om voor hem te supporteren maar het huidige Sky is echt een ramp voor het wierennen. Daar komt nog eens bij dat Froome de saaiste persoonlijkheid is van het peloton. Wiggo is nog wel te pruimen, dat is nog een man met een verhaal. Maar Froome, heeft die eigenlijk wel ooit iets gezegd of laat hij alleen z'n vrouw klagen als hem iets niet zint?
met of zonder doping , een renner als Contador gaat in normale omstandigheden nooit buiten de top 15, laat staan top 20 eindigen.
Voor mij een complete off-day of gewoon niet gemotiveerd. Misschien ook te zwaar getraind de laatste weken, de Dauphine is tenslotte toch geen doel op zich.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

elefantino
Forum-lid

elefantino 06 jun 2013 09:52

mtbfool schreef:Jonge jonge jonge , weer een mooi stel azijnpissers bij elkaar , hebben jullie niks anders te doen , ga fietsen met dit weer.
Wat deed Post en TI-Raleigh toen ze zo dominant waren in het wielrennen :-)

Grtz; mtbfool
Mijd dit topic lekker als je geen dopinggerelateerde berichten wilt lezen. Bijvoorbeeld door te gaan fietsen met dit lekkere weer. ;)

sjoerdth
Forum-lid

sjoerdth 06 jun 2013 10:15

Wij pissen tenminste alleen azijn... ;)

Plaats reactie