Volpiano, dat is toch Aldo? Die van mij komt nog bij Afredo vandaanWiliertoerist schreef:Laten ze het in Volpiano maar niet horen..... inzetten als winterfiets..bluv107 schreef:die blauwe engel. Ik heb er ook een, voor de winter.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- Wiliertoerist
- Forum-lid
@ bluv107, die van mij ook, maar wel uit Italie, toen was er nog geen Gios Asia....
On topic, nog iets gekocht ?
> 2 nieuwe kettingen voor de Wilier en de Gios + cassette voor de Gios.
(Verder nog 2 Zeiss objectieven voor de A7, maar dat hoort op een ander forum in het "zwarte gat" draadje.)
On topic, nog iets gekocht ?
> 2 nieuwe kettingen voor de Wilier en de Gios + cassette voor de Gios.
(Verder nog 2 Zeiss objectieven voor de A7, maar dat hoort op een ander forum in het "zwarte gat" draadje.)
Zwarte bandjes zou de fiets wel goed doen!
Campagnolo Veloce cassette voor de crosser
3x KMC 10 speed ketting (voor winterfiets en crosser)
1x versnellingskabel Campagnolo voor winterfiets
Liners voor zomerfiets (om 'zingen' kabels in frame te verminderen)
3x KMC 10 speed ketting (voor winterfiets en crosser)
1x versnellingskabel Campagnolo voor winterfiets
Liners voor zomerfiets (om 'zingen' kabels in frame te verminderen)
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Morgan Blue Competition 1 (beetje startup proberen voor wanneer de benen geen zin hebben)
FSA balhoofdlager 1-1/2"
Cyclon bio-ontvetter
Born protect oil
Born recovery relax
Kan vaak alleen in het weekend trainen waardoor de benen doorgaans de 3de dag niet zo geweldig meer zijn. (vrijdag avondje rondje blokjes, zaterdag rondje met wat maten en dan zondag 100km plus duurritje)
Merk dat mijn schenen het niet altijd leuk vinden om bij slecht weer aan de elementen bloot gesteld te worden. Eens kijken of we dat een beetje kunnen verzorgen.
FSA balhoofdlager 1-1/2"
Cyclon bio-ontvetter
Born protect oil
Born recovery relax
Kan vaak alleen in het weekend trainen waardoor de benen doorgaans de 3de dag niet zo geweldig meer zijn. (vrijdag avondje rondje blokjes, zaterdag rondje met wat maten en dan zondag 100km plus duurritje)
Merk dat mijn schenen het niet altijd leuk vinden om bij slecht weer aan de elementen bloot gesteld te worden. Eens kijken of we dat een beetje kunnen verzorgen.
Vandaag even gaan shoppen bij Decathlon Antwerpen, niet zoveel gekocht - maar toch is het net de IKEA - neem mee , gooi er maar in want het kost toch geen drol.
* Stuurlint van Velox - net gewikkeld en ik moet zeggen - meer grip dan Lizzard skin 2.5 - ook wat goedkoper met € 15,95. Het lijkt meer op het rubber van de Dura Ace grips. http://velox.fr/en/guidoline/36-highgrip-30.html
* Windjack voor in de Alpen - zeer klein op te vouwen en met € 15,- een koopje.
http://www.decathlon.nl/winjack-ultrali ... 83389.html
Voor de rest nog wat andere zooi voor mijn zoon, en schoonvader.
* Stuurlint van Velox - net gewikkeld en ik moet zeggen - meer grip dan Lizzard skin 2.5 - ook wat goedkoper met € 15,95. Het lijkt meer op het rubber van de Dura Ace grips. http://velox.fr/en/guidoline/36-highgrip-30.html
* Windjack voor in de Alpen - zeer klein op te vouwen en met € 15,- een koopje.
http://www.decathlon.nl/winjack-ultrali ... 83389.html
Voor de rest nog wat andere zooi voor mijn zoon, en schoonvader.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Nog wat meegepikt uit de failliete boedel van Rivo Sport:
Tifosi Logic Gloss bril
2x Qbicle Tangent Fender spatbordjes
Proviz reflecterend vestje
Bibloze lange broek van Brave IT
Allemaal niet nodig, maar voor in totaal 5 tientjes kon ik het niet laten. Voortaan blijf ik iets droger, ben ik iets beter zichtbaar, hoef ik minder vaak te wassen en kan ik uit nog meer brillen kiezen.....
Tifosi Logic Gloss bril
2x Qbicle Tangent Fender spatbordjes
Proviz reflecterend vestje
Bibloze lange broek van Brave IT
Allemaal niet nodig, maar voor in totaal 5 tientjes kon ik het niet laten. Voortaan blijf ik iets droger, ben ik iets beter zichtbaar, hoef ik minder vaak te wassen en kan ik uit nog meer brillen kiezen.....
insta #gravelgremmen
Nieuwe fietsbroek! Het is een Assos Fi.Mille s5 geworden. Wilde eigenlijk voor een Spurfull gaan, maar kreeg de "bretels" niet over mijn schouders helaas.
Tevens een BBB ketting tangetjes. Werkt iets makkelijker dan een gewoon tangetje.
Tevens een BBB ketting tangetjes. Werkt iets makkelijker dan een gewoon tangetje.