foto van je fiets
-
- Forum-lid
Thanks... )
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
schitterende hond (en fiets!)raven14 schreef:'t Zijn zenuwpezen, die Ierse Setters, maar gehoorzamen doet deze wel.RKN schreef:Hoe kreeg je rakker zover om stil te blijven zitten?
nu moet je 'm nog leren likkebaarden als ie naast je fiets zit
Ik vind het een hele mooie fiets, al kunnen de smaken natuurlijk verschillen over het ingetogen zwart .Supergrover schreef:Dit is al beter..
Die zadeltas kan inderdaad een slagje kleiner
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
oogt idd erg groot en zonder is mooier, in real life vind ik t wel meevallen en deze bagage heeft me toch al vaker thuisgebracht.Naambezet schreef:Ga je kamperen met dat ding?
https://youtu.be/S39K0RxdhcM
Ik ga eerst nog even wat fietsen ermee om te kijken of ik nog spacer moet wisselen of kan weglaten.
Ik ga eerst nog even wat fietsen ermee om te kijken of ik nog spacer moet wisselen of kan weglaten.
Als je net zo veel vertrouwen in je talent om haaks te zagen hebt, als ik dat in de mijne, bestel je zo'n dingAvvocato schreef:Mooi ding! Afzagen van die spacerpen (heet vast anders) doe je dat zelf? Gewoon met een ijzerzaagje of zo? Moet ik ook nog doen bij mijn Focus.
Ijzerzaag lijkt me prima.
(je kunt ook fietsenmakert vragen het voor je te dien)
En het is zo simpel: Draai een stuk zwart elektra tape rondom precies langs de kant waar je wilt zagen. Begin nu rondom en langs de - goede - rand van het plakband de buis in te zagen - gebruik wel een fijne vertanding bijv. 32t - beetje bij beetje totdat rondom de buis is ingezaagd, daarna gewoon verder rondom totdat je houvast hebt om 'recht' door de zaagsnede heen kan zagen of gewoon net zo lang rondom inzagen totdat de buis is afgekort, simpeler kan je het niet maken.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless